20 Mart 2015 Cuma

ALÜMİNYUM FOLYO İLE DALGALI SAÇ YAPIMI 😊👌

 


SAÇ DÜZLEŞTİRİCİ VE FOLYO İLE SAÇLAR 
NASIL KIVRILIR 


Merhabalar
Bugün biraz vakit bulup Pc başına oturabildim. 
Öncelikle resimleri düzenleyeyim dedim.
Bloğa atılacakları hazırlayıp hemen atayım istedim.
Aman bir baktım ki ben geçen bahar başından beri yaptıklarımızı sizlerle paylaşmamışım....



Öncelikle kızımın saçında uyguladığımız folyo ile saç kıvırma tekniğini sizlerle paylaşmak istedim.




İlk olarak kızımın saçlarını tek tek folyo ile sardık, paketledik :) 


 


Sonrasın da ki biz o evreyi resimlememişiz maalesef saç düzleştiricisi ile
 yapmış olduğumuz paketlere tek tek bastırıyoruz.



Biraz beklettikten sonra açıyoruz 
ve 
sonuç mükemmel...


2 yorum:

  1. Blogun Mükemmeell... Ayrıca tatlımmm sen hiç kıvırcık saça sahip oldun mu? ben at kuyruğu bile yapamıyorum kafamın üstünden minik minik anten gibi saçlar çıkıyo diye sen gelmişin topuz yap diyon. onu yapmam için 2 saatimi ayırıp önce saçımı düzleştirmem lazım ki saçımı düzleştirirsem eğer kıyıp da bu modelleri yapmam yapamam ben burda Kısa Saç Modelleri bikaç model buldum ama onlarda feciii offff napcam ben yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Canım kıyamam sana..Ama yıllardır düz saçlardan bıkmışız nasıl kıvırcık oluruz diye uğraşığ duruyoruz :)

      Sil

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...