10 Nisan 2015 Cuma

BİRAZ GÜLELİM :)


BİRAZ GÜLELİM :)

EVLILIK (BÖLÜM 1)

Tipik bir maço adam, çok hoş bir kadınla evlenir ve nikahın hemen
ardından, kurallarını ortaya koyar:
-Eve ne zaman istersem, saat kaçta istersem o zaman gelirim.Geldiğimde her zaman donatılmış rakı sofrası isterim. Oturur içerim.Sen olsan da,olmasan da...
-İstediğim zaman akşamları arkadaşlarımla dışarı çıkar,yerim içerim.Sen olsan da olmasan da...
Kadim, gayet sakin;
-Bence bir mahsuru yok. Yalnız benim de küçük bir kuralım var.
Bu evde her gece saat 21:00 de sex yapılır.Sen olsan da,olmasan da..




EVLILIK (BÖLÜM 2)

Kari koca, evliliklerinin 40. yıl dönümünde sert bir ağız dalaşına

girerler. Adam der ki;
- Sen öldüğünde, mezartasina söyle yazdiracagim;

- Burada benim karim yatiyor. Her zamanki gibi soguk"
- Yaa??" der kadin; 

- Sen öldügün zaman da ben senin mezar taşına söyle yazdiracagim;
- Burada benim kocam yatiyor. Nihayet sertlesti.



EVLILIK (BÖLÜM 3)


Doktor ve karisi kahvalti masasinda tartisiyorlar. Adam hiddetle
masadan kalkar ve "sen zaten yatakta da iyi degilsin" der ve hisimla
evi terkeder.
Bir müddet sonra kötü bir hareket yaptigini düsünüp, durumu telafi
etmek üzere telefon açmaya karar verir.
Kadin telefonu defalarca çaldiktan sonra açar ve adam sinirli bir
sekilde sorar; "Telefona cevap vermekte niye bu kadar geciktin?"
"Yataktaydim" der kadin.
"Bu saatte yatakta ne yapiyorsun?"
"Ikinci bir görüs aliyorum."




 EVLILIK (BÖLÜM 4)

Bir adamin 6 çocugu var ve bu basarisindan fazlasiyle gurur duyuyor.
O denli gurur duyuyor ki, karisini, onun tepkisine ragmen,
"6 çocugumun annesi" diye çagirmaya basliyor.
Bir gece bir partiye gidiyorlar. Adam eve dönme vaktinin geldiğine
karar verdiginde, karisinin da gitmeye hazir olup olmadigini öğrenmek
istiyor. Olanca sesiyle bagiriyor;
"Eve gidelim mi, 6 çocugumun annesi?"
Kadin, kocasinin bu dangalakligindan son derece rahatsiz oluyor ve o
da ayni sekilde bagiriyor;
"Ne zaman istersen, 4 çocugumun babasi!"

 


EVLILIK (BÖLÜM 5)


Bir isadami tavernaya girer, bara oturur ve bir duble martini
siparis eder. Içkisini bitirdikten sonra, gömleginin cebine bir göz atar,ardindan barmene bir duble martini daha hazirlamasini söyler.
Bunu da bitirince yine gömleginin cebine bir göz atar, sonra barmene
dönüp bir duble daha martini siparisi verir.
Barmen; "Bakin bayim, size bütün bir gece boyunca martini
getirebilirim. Fakat, bardagi her doldurmami istemenizden önce niçin
gömleginizin cebine baktiginizi söylemek zorundasiniz." deyince adam
cevap verir;
"Karimin fotografina bakiyorum. Ne zaman gözüme güzel gözükecek, iste o zaman eve gitme zamani gelmis olacak."
 



EVLİLIK (BÖLÜM 6)
 
Arkadaşları,yaşı ilerlemiş bekar bir iş adamına,yine iş aleminden
bekar ve güzel bir hanimi önermişler.
Adam;
-"Tamam demiş, olabilir.."
-"Yalnız bir şartım var.Ben bir iş adamıyım.Her zaman alacagim şeyi
test etmek, denemek isterim.Eğer kabul ederse, bir kere test
edeyim..."
O da,
-"Ben de bir iş kadınıyım" demiş

-"Deneme ve teste gerek yok,istediği takdirde bir çok referans verebilirim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...