5 Mart 2020 Perşembe

Hasır Çanta Nasıl Örülür?

 Bu öğreticinin çevirisi blog.goo.ne.jp sitesinden yapılmıştır. 
Makalenin ilham kaynağı için blog.goo.ne.jp teşekkürler.


Hasır Çanta Nasıl Örülür?

Adım adım resimli anlatım ile....



17. ve 102. sayılara ulaşmak için her adımda ilmek sayısını 6 artırın.





Saplar için delik açmaya başlayacağız.

İlk olarak, 14 ipliği baştan örün ve ipliği kesin.


İpliği 2 dikiş atladığınız yere takın ve 19 dikiş örün.



Ayrıca ipliği kesin, ikinci atlama ipliğini takın ve 28 dikiş yapın.



Ayrıca ipliği kesin, ikinci dikişi atlayın, ipliği takın ve 19 dikişe ince örün.




Son olarak, 2 dikiş atlayın, iplik ekleyin ve 14 dikiş örün.














Kaynak : https://blog.goo.ne.jp/mainichiteshigoto/e/663037df61b81e9a97840a3f355f10f3

6 yorum:

  1. Merhaba iyi gunler. tig ile orudugunuz hasir cantada fotograftaki 520 m lik ipin ne kadari yaklasik olarak kullanıldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çantayı ben örmedim. Japon bir bayanın paylaşımını paylaştım. Yayına baktım ama ip ne kadar kullanılmış bilgi vermemiş.

      Sil
  2. Merhaba bu sekilde sisle orulebilen bir canta var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. araştırayım bulursam paylaşırım sizi de bilgilendiririm

      Sil
    2. İki Şişle Ve Kağıt İple Örülen Çantalar
      https://nalan1907.blogspot.com/2021/06/iki-sisle-ve-kagt-iple-orulen-cantalar.html

      Sil
  3. Videolu anlatım yok mu duvar başlangıç nasıl?

    YanıtlaSil

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...