3 Kasım 2020 Salı

Penye İp İle Çanta Nasıl Yapılır: Adım Adım ve İpuçları +36 Fotoğraf

Penye İp  İle Çanta Nasıl Yapılır: Adım Adım ve İpuçları +36 Fotoğraf


Ayrıca bakınız:
Kürk desenli bir halıyı tığ işi yapın

Bütün kadınların bilmesi gereken 6 savunma tekniği!

File iplik çantası: 36 ilham verici model

Örme ipliğin pamuk ipliğe göre çok daha kalın olması nedeniyle tığ işi iğneleri 9mm ile 30mm arasında değişebilmekte ve her biri parçalara farklı bir etki sağlamakta ve performansı da etkilemektedir.

Örme iplik o kadar çok yönlüdür ki, onunla herhangi bir çanta modeli yapabilirsiniz. Gönderen çantalar , sırt çantaları, cüzdan ve çanta, bu ilham göz atın.

Afrika çiçeği
Afrika çiçeği
Armarinho São José
En Popüler Buzz
Kadın Üst
Bağlantı7
En Popüler Buzz
Helena CC
Santa Sabır Atölyesi
Akemi El Yapımı
VK
Tabanı daha dayanıklı hale getirmek için bir mdf veya akrilik taban da kullanabilirsiniz Çantayı farklı kılmak için mandala şeklinde kesilmiş bir parça yaptırabilirsiniz. Etkisi inanılmaz!
Figueira Lazer
Teller ve Hatlar Arası

Pinterest
Madoka Kroşe
Eyesil Tasarım
Nitka.KZ
Paula Gama Çantaları

Veya deri veya sentetik deri, boncuklar ve zincirler gibi malzemelerle farklılaştırılmış bir tutamak.

Gabriela'nın Evi
Gabriela'nın Evi
Kazanç ve Trapillo
Bağlantı7
Tamaischic
Akemi El Yapımı
Bağlantı7
İplikler ve takılar arasında
Bağlantı7
Renkli çantalar her zaman artıyor. Led tel tekniğini kullanabilir, benzersiz desenler, karakterler, harfler ve tasarımlar oluşturabilirsiniz.
Kadın ipuçları
Bağlantı7
Bağlantı7
Bağlantı7
Helena CC
Bağlantı7

Örme İplik Çantası Nasıl Yapılır - Adım Adım

İşte örgü ipliği ve kanvas saplı bu geniş çantayı nasıl yapacağınız:

İzlenecek yol: Helen Mareth

Yeni başlayanlar için, bu yuvarlak çanta onu asmak için harika:

Adım adım: Tığ işi

Bunun çıkarılabilir bir tutacağı vardır ve iki şekilde kullanılabilir:

İzlenecek yol: Elaine Pura Arte

Meydandan yapılmış plaj çantası. Basit ve harika sonuç!

İzlenecek yol: Midala Armarinho

KAYNAK revistaartesanato

Ayrıca bakınız:
Boho-Chic tığ işi kolyenin yapımı 
Geniş "saç örgüleri" nasıl örülür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...