18 Mart 2021 Perşembe

DIY MACRAME KAMERA KAYIŞI

How to Make a Macrame Camera Strap

 Bu öğreticinin çevirisi Lovely Indeed web sitesinden yapılmıştır. Makalenin ilham kaynağı için Chelsea teşekkürler.

Bu harika DIY makrame kamera kayışı girin! Yapmak çok hızlıdır ve ilkbahar ve yaz seyahat maceraları için mükemmeldir. Boynunda bununla fotoğraf çekerken ne kadar şirin görüneceksin?!

How to Make a Macrame Camera Strap


Malzeme

  • makrome ipi
  • döner tokalar
  • mandal
  • endüstriyel mukavemet tutkal
  • Makas



Yapma Süresi: 1 Saat (Artı Tutkal Kurutma Süresi)

How to Make a Macrame Camera Strap

Adım 1: Her biri 4 metre olmak üzere 2 uzunlukta makrame kablosu kesin.

Adım 2: Her kablo uzunluğunu katlayın, böylece bir tarafta 1 yard ve diğer tarafta 3 metre vardır. Tellerin uzun uçlarını dış kısımlarda tutarak, orta noktaları bir döner tokanın düz kısmına yerleştirin.

Adım 3: Her kablonun uçlarını kendi halkası üzerinden çekin ve tokanın etrafına gergin bir şekilde çekin.

Adım 4: Kare bir düğümü bağlayarak başlayın. En soldaki kabloyu alın (uzun olmalıdır), orta iki kablonun üzerinden ve en sağdaki (diğer uzun) kablonun altından geçin. Sonra sağ kabloyu orta ikinin altına ve yukarı ve sol kablonun üzerine getirin. Bu gergini çek. Bu senin kare düğümün yarısı.

Adım 5: 4. adımın tersini yaparak kare düğümü tamamlayın. Sağ kabloyu orta iki ve solun altından geçin; sonra sol kabloyu orta ikinin altından ve sağdan geçin. Gergin çekin ve kare bir düğüm tamamladınız.

Adım 6: Kamera kayışınız sizin için doğru uzunlukta olana kadar kare düğümleri bağlamaya devam edin.

Adım 7: Dört kablonun da uçlarını kesin. Dört kabloyu da başka bir döner tokadan geçirin. Her kordonun ucuna bir dollop tutkal yerleştirin, kordonları tokanın üzerine katlayın ve tutkal kururken mandallarla yerinde tutun.

How to Make a Macrame Camera Strap

Tutkal kuruduktan sonra klipsleri çıkarın ve kameranızdaki kayışı patlatın! Kamera kayışı için makrame kordonunu seviyorum çünkü süper hafif ve esnek ve boynunuzda rahat. Seyahat için de mükemmeldir - kameranızı omzunuzun üzerine sallayıp gidebilmek çok kullanışlıdır. Bahar seyahatlerin seni nereye götürüyor? Eğlenceli bir yere gitmek umuduyla! Kameranızı yeni makrame kayışınıza mı takacaksınız?! Xoxo

Not: Daha fazla makrome fikri!

How to Make a Macrame Camera Strap

How to Make a Macrame Camera Strap

How to Make a Macrame Camera Strap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...