3 Mayıs 2021 Pazartesi

Adım Adım Makrame: Şık Bir Kedi Yatağı Nasıl Yapılır

Bu öğreticinin çevirisi revistaartesanato sitesinden yapılmıştır. 

Makalenin ilham kaynağı için revistaartesanato teşekkürler.

Oldukça uygun fiyatlı ve aylık gelirinize büyük bir katkı olmasının yanı sıra, bu sanat kişisel kullanım, evinizi dekore etmek ve hatta kedilerinizi barındırmak için güzel öğeler verir.

Ve bu, bu makalenin adım adım makramesinde nasıl yapılacağını öğreneceğiniz yavru kediler için çok rahat ve şık bir yürüyüş için harika bir fikir!


Daha fazla gör: Makrome: Yeni Başlayanlar İçin Kesinlikle Tam Bir Rehber  

Makrome Düğüm Çeşitleri - 66 Resim



Adım adım
makrame nasıl yapılır

Kediniz için bir makramê kedi yatağı yapmayı veya satmayı öğrenmek istiyorsanız, doğru yerdesiniz! My French Twist web sitesinden kaldırdığımız şekilde süper ayrıntılı ve basit adım adım göz atın.

Çalıştırmak için ihtiyacınız olacak:

  • Ham pamuk ip 4mm
  • Perde çubuğu 60cm uzunluğunda ve yaklaşık 2,5 cm çapında
  • Makas
  • yapışkan bant
  • Küçük yastık

Makramemize başlamadan önce, hazırlanalım ve her şeyi yoluna çıkaralım! Yani:

  • Her biri 6 metre uzunluğunda 24 parça ham pamuk ip kesin.
  • Örgü örerken kıvranmasını önlemek için ipin her ucuna küçük bir koli bandı parçası sarın.
  • Şimdi ip parçalarının her birini çubuğa bağlayın. Bunu düğüm düğümü, düğümü kullanarak yap. Aşağıdaki izlenecek yolda bu düğümün nasıl yapılmasına bakın.
  • Tüm ip parçalarıyla yap. Şimdi çubuğa bağlı 48 ayrı kablonuz var.

Kare düğüm hakkında:

İzlenecek yoldan başlamadan önce bile, kare düğümü üretim boyunca kullanacağımızı bilmeniz gerekir. Nasıl yapacağını biliyor musun? Oldukça basit! İzlenecek yolda nasıl yapılır bakın.

'nin 2015' Her zaman 4 halat teli ile çalışın.

B. Sağ dış ipi 2 orta telin üzerine yerleştirin. (Her zaman sağ taraftan başlayın.)

c. Sol dış ipi sağ dış halatın ucuna, 2 orta halatın altına ve sağ dış halatın açıklığının içine geçirin.

d. Düğümü dış tellerle hafifçe sıkın.

Ve. Şimdi ilk dört adımı tekrarlayacaksınız, ancak bu sefer sol taraftan başlayarak. Sol dış ipi 2 orta telin üzerine yerleştirin.

F. Sağ dış ipi sol dış ipin ucuna, 2 orta halatın altına ve sol dış halatın açıklığının içine geçirin.

G. Düğümü dış tellerle hafifçe sıkın.

Ve kare bir düğümumuz var! Bunu yapmanın ne kadar basit olduğunu görüyor musun? Şimdi adım adım makramêmizde kullanalım.

Adım adım

Şimdi adım adım ilerleyelim! Her adımı daha iyi görselleştirmek için her fotoğraftaki kırmızı şeridi izleyin.

1. Soldaki 1. bireysel dize ile başlayın ve 12 kare düğüm yapın.

2. Şimdi soldaki 3.

3. Soldaki 5. bireysel dize ile başlayın ve 4 kare düğüm yapın. 8 ayrı dizeyi atlayın ve 4 kare düğüm daha yapın.

4. Soldaki 7. 12 ayrı dizeyi atlayın ve 3 kare düğüm daha yapın.

5. Soldaki 9. bireysel dize ile başlayın ve 2 kare düğüm yapın. 16 ayrı dizeyi atlayın ve 2 kare düğüm daha yapın.

6. Soldaki 11. bireysel dize ile başlayın ve 1 kare düğüm yapın. 8 ayrı dizeyi atlayın ve 1 kare düğüm daha yapın. Sonra tekrar 8 bireysel dize atlayın ve 1 kare düğüm daha yapın.

7. Soldaki 9. bireysel dize ile başlayın ve 2 kare düğüm yapın. 16 ayrı dizeyi atlayın ve 2 kare düğüm daha yapın.

8. Soldaki 7. 12 ayrı dizeyi atlayın ve 3 kare düğüm daha yapın.

9. Soldaki 5. bireysel dize ile başlayın ve 4 kare düğüm yapın. 8 ayrı dizeyi atlayın ve 4 kare düğüm daha yapın.

10. Soldaki 3. bireysel dize ile başlayın ve 5 kare düğüm yapın. 4 ayrı dizeyi atlayın ve 5 kare düğüm daha yapın.

11. Soldaki 1. bireysel dize ile başlayın ve 12 kare düğüm yapın.

12. Bu satır bir öncekinin yaklaşık 10 cm altında başlayacaktır. Sonra soldaki 5. 2 ayrı dizeyi atlayın; 1 kare düğüm yapmak; 2 ayrı dizeyi atlayın; 1 kare düğüm yapmak; 2 ayrı dizeyi atlayın; 1 kare düğüm yapmak; 2 ayrı dizeyi atlayın; 1 kare düğüm yapmak; 2 ayrı dizeyi atlayın; 1 kare düğüm yapmak; 2 ayrı dizeyi atlayın; 1 kare düğüm yapın.

13. Bu satır bir öncekinin yaklaşık 8 cm altında başlayacaktır. Sonra soldaki 2. 2 ayrı dizeyi atlayın; 1 kare düğüm yapmak; 2 ayrı dizeyi atlayın; 1 kare düğüm yapmak; 2 ayrı dizeyi atlayın; 1 kare düğüm yapmak; 2 ayrı dizeyi atlayın; 1 kare düğüm yapmak; 2 ayrı dizeyi atlayın; 1 kare düğüm yapmak; 2 ayrı dizeyi atlayın; 1 kare düğüm yapmak; 2 ayrı dizeyi atlayın.

14. Bu satır bir öncekinin yaklaşık 8 cm altında başlayacaktır. Soldaki 1.

15. Bu satır bir öncekinin yaklaşık 8 cm altında başlayacaktır. Soldaki üçüncü bireysel dize ile başlayın ve 11 kare düğüm yapın.

16. Şimdi düğümlerin son sırasından yaklaşık 50cm atlayın ve bir ip parçası kullanarak sarılmış bir düğüm yapın. Bunu yapmak oldukça basit. Aşağıdaki resme bakın.

Çalışmalarımız şöyle görünecek:

17. Sarılmış düğümün yaklaşık 30 cm altında, dizeleri eşit şekilde kesin.

18. Şimdi yastığı sarılmış düğümün hemen üstüne ekleyin.

Ve işte bu! Kedi yatağı kediniz tarafından kullanılmaya veya satılmaya hazır!



KAYNAK: Macramê Passo a Passo: Receita de Cama para Gato (revistaartesanato.com.br)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...