7 Eylül 2021 Salı

DIY Düğümlü Bez Çanta

 


 DIY Düğümlü Bez Çanta


Talimatlar:
Çantanın ne kadar geniş ve derin olmasını istediğinize karar verin. Torbanın uzunluğunun 4 katı (20"x4) ölçtüm 20" ila 40" (ön ve arka) ikiye katlamalıydım 80" uzunluğunda 7 kabloyu kestim ve merkezi elde etmek için ikiye katladım. Tüm kordonların ortasına bir düğüm atın.  



Bu çantanın alt kısmı olacak.


Kordonları tahtanın üzerine geçirin ve düğümleri üste yerleştirin. Yerinde tutmak için düğümleri klipslerle sabitleyin. Önce sağ/sol ipleri kullanarak ipleri değiştirerek düğüm atmaya başlayın.

İlk sıra bağlandıktan sonra, tahtayı ters çevirin ve kordonları arkadan bağlayın, yan kordonları (biri önden diğeri arkadan) birbirine bağladığınızdan emin olun.
Alternatif kablolara başlayın. .
basit düğümler atmak. .
Ön . .
ve geri. .
sonraki on satır için.
Daha sonra ipleri iki grup halinde toplayarak kulpları bir düğüm halinde birbirine bağlayın. Bu noktada, omuz boyunda bir tutamak yapmak için yeterli kordonum olmadığını fark ettim. Bu yüzden daha fazla kablo kesip her iki taraftan birbirine bağladım. Üst üste binen uçlar, kulplar için u şeklindedir.
Bağlandıkları ve üst üste bindikleri kordonları sarmak için iplik kullanın.
Ardından, tüm tutamak uzunluğu boyunca yarım kayma düğümleri oluşturarak kolları sarmak için 24 ft uzunluğunda iki kordon kesin. Bir iple bir ilmek yapın ve parmağınızı kullanarak karşı ipi kavrayın ve ilmek içinden çekin. 
kayma düğümü oluşturma. Bunları yapmak - uzun kabloyu çekmek - oldukça zaman alıyor, bu yüzden oturun ve bir televizyon programı izleyin, lol!
Kayma düğümleri yapmaya devam edin. .

sapın tüm uzunluğu boyunca. .
düzgün tutmak için ilmekleri sap boyunca birlikte ittiğinizden emin olun.
Düğüm atmayı bitirdiğinizde, ip uçlarını ilmeklerden aşağıya doğru geçirmek için geniş gözlü bir iğne kullanın. .
güvenlik için. Fazla kabloları kesin.
Şık görünmek hakkında konuşun! Emin ol!
Bakkaliye için mükemmel. .
ya da birkaç kitap tutmak için!


KAYNAK: https://www.purplehuesandme.com/2021/05/diy-knotted-tote-bag.html


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...