3 Nisan 2021 Cumartesi

Tığ işi Çanta Modelleri: Adım Adım +37 Fotoğraf


orijinal kaynağa göz atın: https://www.revistaartesanato.com.br 

Farklı, özel ve yüzünüze sahip yeni bir çanta aradığınızı hayal edin. Muhtemelen bütçeye uymayan çok pahalı markaların bazı parçaları kesinlikle aklınızdan geçti. Peki, tığ işi kullanarak kendi çantanızı kendiniz yapmaya ne dersiniz?


Ve bir tığ işi çantanın nasıl yapıldığını öğrenmek o kadar da zor değil , kreasyonunuzu yaratmak ve kişiselleştirmek için kullanabileceğiniz birkaç model ve malzeme var.

Elbette her türlü çanta modelini tığ işi yapabileceğinizi ve çok çeşitli durumlarda kullanılabileceğini keşfettiğinizde şaşıracaksınız, sizler için ayırdığımız bu ilhamları görün.

Ayrıca bakınız:

👀Yoga Mat İçin Örgü Çanta Deseni

👀Çanta modelleri ve kalıpları

 Bu öğreticinin çevirisi revistaartesanato sitesinden yapılmıştır. 
Makalenin ilham kaynağı için revistaartesanato teşekkürler.

37 Muhteşem tığ işi çanta modelleri


Kátia Ribeiro


Tığ ipleri ve iğneler
Pinterest

Renkli olabilirler ve farklı motiflere sahip olabilirler. LED tel adı verilen bir teknik, kişiselleştirilmiş karakterler ve desenler oluşturmak için muazzam bir özgürlük sağlar.

Denize bakan
Sarı tuvalet masası



Catarina Mina
Büyükanne Márcia
EuroRoma



Ancak nötr olabilirler ve çeşitli görünümlerle birleşebilirler!

Sanat
Alkeback
Etsy
Denize bakan


defrenteparaomar
Topbuzz
Flávia Kesia
Aliexpress


Kadın ipuçları
letraseartesdalala
Arteirices

Boyut veya malzeme sınırı yoktur! İnce pamuk ipliğinden yapılmış maksi bir çantanız veya örme iplikten bir cüzdanınız olabilir .

verefazer
Instagram
verefazer
ganchoetrapilho
En Popüler Buzz
tığ işi çanta nasıl yapılır
Janja Neves

El çantası

Parti için bir çantaya mi ihtiyacınız var Neden tığ işi yapılmasın? Parlak, metalik telleri ve metal kulpları keşfedin.

Instagram
tığ işi çanta nasıl yapılır
Instagram
dicasdemulher
elo7
tığ işi çanta nasıl yapılır
Catarina Mina

İstediğiniz şekle sahip bir çantaya sahip olabilirsiniz: yuvarlak, kare ve hatta büyükanne kare , o klasik tığ işi kare ile yapılmış.

tığ işi çanta nasıl yapılır
Deri detaylar fark yaratır.
verefazer.

Tığ işi çanta adım adım nasıl yapılır

Hala ne yapacağınızdan emin değil misiniz? Elbette çantanızı üretmeye daha istekli olmanızı sağlayacak adım adım sizin için biraz ayrıldık :

Örme iplik kullanmak istiyorsanız şu videoları izleyin:

İzlenecek yol: Diane Gonçalves

İzlenecek yol: Edi Art Crochet

Daha güçlü bir çanta için ip kullanın :

Adım adım: JNY Cr the Che

İzlenecek yol: Midala Armarinho

Pamuk iplikler de kullanılabilir :

İzlenecek yol: Renata Vieira Pérolas Kroşe yapıyor

İzlenecek yol: Professor Simone Eleotério

Bu kare çantası aynı zamanda hem retro hem de modern:

İzlenecek yol: Marie Castro

Partiler için şu modellerden herhangi birini seçebilirsiniz:

İzlenecek yol: Diane Gonçalves

KAYNAK https://www.revistaartesanato.com.br 

 Bu öğreticinin çevirisi revistaartesanato sitesinden yapılmıştır. 

Makalenin ilham kaynağı için revistaartesanato teşekkürler.


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...