18 Aralık 2013 Çarşamba

Mutlaka Okuyunuz..!






Adamın biri kalkmış, camiye gitmek üzere temizce giyinmiş yola çıkmış, giderken yolda düşmüş, kalkıp üstünü silkeleyip evine dönmüş, elbisesini değiştirip temiz kıyafetlerle tekrar yola çıkmış, fakat yine düşmüş.



Yeniden eve gidip üstünü değiştirmiş, yola çıkmış ve yolda elinde lamba ile onun yolunu aydınlatan bir adam görmüş. Beraber mescide doğru ilerlemişler yolda düşen adam lambayı tutana namazı kendisinin kıldırmasını söylemiş lambayı tutan adam ise kabul etmemiş:
Düşen adam ısrarla tekrar teklif etmiş tekrar red cevabını alınca merak edip sormuş neden kıldırmıyorsun?
Lamba tutan adam kendisinin şeytan olduğunu söylemiş:

Düşen adam şok olmuş ve neden kendine ışık tutup yolunu aydınlattığını sormuş;

Şeytan demiş ki:
Seni düşüren bendim mescide gitmemen için ve sen birinci defa düştüğünde eve gidip elbiseni değişip tekrar mescide doğru çıkınca Allah senin tüm günahlarını affetti.
Ben seni ikinci defa düşürdüm sen tekrar üşenmedin eve gidip elbiseni değiştin tekrar yola çıktın, bu defa Allah senin ehli beytinin günahlarını bağışladı ben korktum ki üçüncü düşmende Allah tüm ülkenin günahlarını bağışlayacak o sebeple senin güvenli bir şekilde mescide ulaşman için lambayla senin yolunu aydınlattım.

Bir iyilik yapacaksan zorluklarından dolayı o işi yapmaktan asla vazgeçme, bunun karşılığında ne kadar mükafat kazanacağını tahmin bile edemezsin...

Senin takvan aileni ve milletini felaketlerden korunmasına vesile olur.
Bunları yap ve Allah'ın zaferini gör...

Bütün hamd ve övgüler ancak Allah'adır..








Kuran-ı taşıdığında şeytanda baş ağrısı olur

Onu açtığında şeytan yıkılır


Onu okuduğunda şeytan solar ve bayılır


Onla amel ettiğinde şeytan yanından kaçar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...