21 Aralık 2013 Cumartesi

R. Kelly - I Believe I Can Fly (Official music video)


SPACE JAM ile ilgili görsel sonucu
Kaynak:Google Görsel

FİLM                : SPACE JAM

R. KELLY / I BELIEVE I CAN FLY
YÖNETMEN      : JOE PYTKA
OYUNCULAR    : MICHEAL JORDAN, BILL MURRAY, WAYNE KNIGHT








R. Kelly - I Believe I Can Fly (Official music video)



I used to think that I could not go on 
Devam edemeyeceğimi düşünürdüm 
And life was nothing but an awful song 
Ve hayat berbat bir şarkıdan başka bir şey değildi 
But now I know the meaning of true love 
Ama artık gerçek aşkın anlamını biliyorum 
Im leaning on the everlasting arms 
Sonsuz kollara dayanıyorum 

If I can see it, then I can do it 
Eğer görebiliyorsam, yapabilirim 
If I just believe it, theres nothing to it 
Eğer inanırsam, ulaşmama hiç bir şey kalmaz 

I believe I can fly 
Uçabileceğime inanıyorum 
I believe I can touch the sky 
Gökyüzüne dokunabileceğime 
I think about it every nightday 
Her gün ve her gece bunu düşünürüm 
Spread my wingsfly away 
Kanatlarımı açıp uzaklara uçmak 
I believe I can soar 
Süzülebilirim 
I see me running through that open door 
Kendimi açık kapıdan içeri koşarken görüyorum 
I believe I can fly 
Uçabilirim 
I believe I can fly 
Uçabilirim 
I believe I can fly 
Uçabilirim 

See I was on the verge of breaking down 
Görüyorsun, yıkılmanın eşiğindeydim


Sometimes silence can seem so loud 
Bazen sessizlik çok yüksek sesli görünebilir 
There are miracles in life I must achieve 
Hayatta kazanmam gereken mucizeler var 
But first I know it starts inside of me, oh 
Ama biliyorum ki önce içimde başlar, oh 

If I can see it, then I can be it 
Eğer görebiliyorsam, o olabilirim 
If I just believe it, theres nothing to it 
Eğer inanırsam, ulaşmama hiç bir şey kalmaz. 

Hey, cuz I believe in me, oh 
Hey, çünkü kendime inanıyorum, oh 

If I can see it, then I can do it 
Eğer görebiliyorsam, yapabilirim 
If I just believe it, theres nothign to it 
Eğer sadece inanırsam, ulaşmama hiç bir şey kalmaz 

Hey, if I just spread my wings 
Hey, eğer kanatlarımı açarsam 
I can fly 
Uçabilirim 
I can fly 
Uçabilirim 
I can fly, hey 
Uçabilirim, hey 
If I just spread my wings 
Eğer kanatlarımı açarsam 
I can fly 
Uçabilirim 
Fly-eye-eye 
Uçabilir-im...


Kaynak: https://ceviri.alternatifim.com/sarkici/r-kelly/i-believe-i-can-fly

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...