21 Mayıs 2014 Çarşamba

EVLİLİK SAKIZ GİBİDİR :)

 EVLİLİK SAKIZ GİBİDİR :) NALAN'IN DUNYASI ile ilgili görsel sonucu


  • Sakız ne kadar faydalı ve eğlenceli olursa olsun gerekli değildir. Çiğnemesen de olur.
  • Sakız ilk zamanlar ağza ferahlık verir, hoş olur. Ama zamanla çürür, tadi acılaşır.
  • Çürüyen sakız yapışkandır. Bulaştığı yerden temizlemek, ondan kurtulmak çok zor, hatta imkansızdır.
  • Sakız çene kemiklerini güçlendirir. Evlilik de öyle. Sürekli bağrışma karı-kocanın zamanla güçlü çenelere sahip olmasına yol açar.
  • Sakız çiğneme olayının gerçekleşmesi için ezmek ve çiğnemek gerekir. Evlilikte de kim dişliyse o ezer.
  • Sakız tokluk hissi verir. Karnın aç da olsa kendini tok hissedersin.
  • Sakız çiğnerken başka bir şey yiyemezsin, yoksa sakız bozulur.



4 yorum:

  1. güzel iletilerinizi ilgi ve beğeniyle izledim. Güzelliklerinizin devamı dileğiyle dost selamlar.
    www.erhantigli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. şaka yolundan giderek yapılan bu ince dokunuşları kesinlikle kabul etmiyorum. evlilik kutsaldır. ve ağır bir yüktür herkes taşıyamaz. gençlerin favorisi olduğu gibi deneme tahtası da değildir. üçaylık beş aylık bir süreç değildir. bu bilinci gençlere vermek başkalarına bakarken ablasına kardeşine abisine bakıyormuş gibi düşünceler taşımalarını öğretmemiz gerekir esenlikler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de evlilik kutsaldır. Sizin de dediğiniz gibi şaka yazılan, mecazi benzetmeler. Yorum için teşekkür ederim.

      Sil

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...