17 Kasım 2014 Pazartesi

İncili Midye Kurabiye /// MUTFAKPENCERESİ.COM


Tatlı Tarifi
Evin Salonu Kafeye Dönsün:
İncili Midye Kurabiye




  

Malzeme Listesi:

Bu malzemeden 21 tane kurabiye çıkıyor.

  • 2 su bardağı un(210 ml lik bardak)
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 3 yumurta sarısı(2 yumurta sarısı kullandım)
  • 125 gr tereyağı
  • 3 yemek kaşığı süzme yoğurt(dolu dolu 1 yemek kaşığı kullandım)
  • 1 yemek kaşığı sirke
  • 1 çay kaşığı karbonat
  • bir çimdik tuz (tarifde yokdu, isterseniz atın)

Tarçınlı Midye Kurabiye


Ortası İçin:

  • 2 yumurta beyazı
  • 3 yemek kaşığı pudra şekeri
  • 1 çimdik tuz

Hazırlık Aşaması

Kesme Aşaması

Pişirme Aşaması

Kremanın Tarifi:

  • Yumurta aklarını çırpıcıya köpürene kadar çırpın.
  • Kabın kenarına şekeri serpin, azar azar alarak, traş köpüğü kıvanına gelene kadar çırpın.
  • Köpük çırpıcıda tutunuyor, akmıyorsa çırpma kıvamı olmuş demektir.
  • Bir kısmını şırıngaya alın, diğeri kapta kalabilir.

Tarif:

  1. Yoğurma kabına unu alın, tereyağını ilave edin, hamurlar tel tel ayrılana kadar yoğurun.
  2. Yumurtanın sarısını,sirkeyi, şekeri, yoğurdu,bir çimdik tuzu  ilave edin,ele yapışmayan hamur hazırlayın,yoğururken hamurun elinizden kurtulması için bir kaç serpme un ilave edebilirsiniz.
  3. Hamuru streç filme sarın, buz dolabında 3 saat bekletin, çıkarın iki bezeye ayırın, yağlı kağıdın arasında,hafi un serperek  yarım milim kalınlığında açın.
  4. Hamuru açarken diğer hamuru dolaba kaldırın, açma  işlemini çabuk yapın, hamur eriyince, kağıttan kaldırması zorlaşıyor.
  5. Su bardağıyla kesin, ortasına bir çay kaşığı yumurtanın beyazından koyun.
  6. Yarım ay şeklinde kapatın,uçlarını hafif bastırın, tekrar katlayın.
  7. Ben iki kez katladığımda ortasına, şırıngayla bir çay kaşığı kadar sıktım,ortasına sıkmasınızda olur,tarifde yokdu, yada fındık koyum,daha güzel görünüyor , inci varmış havasını veriyor.
  8. Yağlı kağıt serili tepsiye , aralıklı dizin, önceden ısıtılmış 180° C fırında yaklaşık 10 ,12 akika pişirin.
  9. Üzerine pudra şekeri serpin .Afiyet olsun.

https://www.mutfakpenceresi.com/2013/09/incili-midye-kurabiye/
 
 

 
Tatlı Tarifi
Evin Salonu Kafeye Dönsün:
İncili Midye Kurabiye
TARİFİ GÖR








7 yorum:

  1. mutfakpenceresi.com tarifini resimlerimi etiketlemeden izin almadan kullanamssınız.Lütfen gerekeni yapınız yada resimleri tarifi kaldırınız siteden.mutfakpenceresi yazarının uyarısıdır.Yakışmıyor yayın kuralarının ihlalidir dikkate almassanız gerekenler yapılacakrtır.Yazıda sadece isim belirtmek yetmez kul hakkınada giriyor bir başkasının emeğine hiçe saymanız.
    http://www.mutfakpenceresi.com/2013/09/incili-midye-kurabiye/
    http://www.mutfakpenceresi.com/2013/09/incili-midye-kurabiye/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar...Amacım emek hırsızlığı değil. Sadece beğendiğim ve yapmak istediklerimi bloğumda paylaşmak. Elimden geldiğince en düzgün şekilde, kimseyi kırmadan üzmeden hak yemeden...Sizden özür dilerim izin almadan paylaşımda bulundum. Yazının bu şeklini de beğenmezseniz silerim.

      Sil
  2. Tabiki paylaşabilirsiniz paylaşılsın diye yayınlıyoruz,ama etiketlemeden olmaz,tariflerim benim çocuğum gibi,çok üzülüyorum beğeni saysasına aldıktan sonra etiketlemeyeni.Bende başkasından,kendim aldım ve yazımı okuduysanız sahibini etiketledim.Etiketlemek yasal hakkımızdır,sadece isim belirtmekle olmaz.Ayrıca sadece benim tarifim için değil başkasıda olabilir.aldığınız kişinin sayfasına link vermeniz gerekiyor.Vermiyorsanız sadece kendinizi düşünüyorsanız kaldırın.Hem emeğe saygısızlık.Hende manevi boyutu var birde üstelik,bu dünyada kalıcı değiliz misafiriz, kul hakkına giriyor.

    YanıtlaSil
  3. Linki görmemiştim duyarlı davranıp etiketlediğiniz için teşekkür ederim.Nice lezzetli yayınlar dilerim.Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğum gezerseniz hiç bir şekilde link olmadan yayın yapmam. Sizin posta http link olduğu için aktif değilmiş. NormLda eski yayınlarıma bakıp güncellerim. Son 8 aydır ailevi nedenler bloğum la çok ilgilenemedim. O yüzden gözümden kaçmış. Tekrar özür dilerim

      Sil
  4. Estağfurullah.ne demek siz farkındaysanız gerisi tefferruat.Çok geçmiş olsun.Rabbim acil şifalar versin.Tekrar emeğinize sağlık renkli lezzetli yayınlar.

    YanıtlaSil

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...