2 Aralık 2014 Salı

Ayva Çekirdeğinden Gençlik Kremi Yapımı


Kremimiz için gereken malzemelerimiz şöyle;
  • 1 adet ayvanın çekirdekleri,
  • 1/2 çay bardağı su 
  • 1 adet kapaklı krem kabı.
Çekirdekleri kabın içine alıp üzerine suyu ekliyorsunuz. Bu şekilde 1 gece bekletiyorsunuz. Ertesi gün kullanmaya başlayabilirsiniz. Bekledikçe çok koyu olmayan bir jel kıvamı alıyor.
Gece yatmadan önce yüzünüze ince bir tabaka halinde sürüp yatağa bulaşmaması için 5 dk. kurumasını bekliyorsunuz. Kurudukça cildinizin gerildiğini hissedeceksiniz. Yüzünüzü yıkamadan kremle birlikte uyuyorsunuz. Sabah kalktığınızda pırıl pırıl parlayan, gergin, yumuşacık, pürüzsüz görünümle bir yüz bekliyor oluyor sizi aynada.
Kapağını kapalı tuttuğunuz sürece kuruma, bozulma, vs. olmuyor.
Kurutulmuş ayva çekirdekleri ile de hazırlayabilirsiniz kremi. Ayva mevsimi dışında da yapabilirsiniz bu kremi yani. Mevsiminde çekirdekleri biriktirip kurutmanız yeterli.
Teşekkürler
https://banagore.co/ayva-cekirdeginden-genclik-kremi-yapimi.html

7 yorum:

  1. bende daha önce yapmıştım eve işe yarıyor ama düzenli kullanabilene :) ki yorumdan anlaşıldığı gibi düzenli kullanamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ya düzenli kullanmak lazım böle şeyleri ki işe yarasınlar :) Ben de denemeyi istiyorum en kısa zamanda inş

      Sil
  2. İlkkez duyuyorum.Doğal yöntemler hep ilgimi çekmiştir benimde.En kısa zamanda denemek isterim bende canım.Bilgiler için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk kez duydum Canım..Bahçedeki ayva ağçamız bu yıl 4 adet ayva vermişti :) keşke önceden duysaydım :) boşa gitti çekirdekler :)

      Sil
  3. Merhaba blogumda sizi bekleyen bir ödülüm var :)
    http://www.sosyalmedyakafe.com/2014/12/sosyal-medya-kafe-premio-dardos-odulu.html

    YanıtlaSil
  4. Şu anda benim buzdolabımda da hazır duruyor. yarın kullanayım . Hatirlattiginiz iyi oldu. Bende ablamdan almıştım bu tarifi. Sevgiler. Ben de bloğuma beklerim. sukrancapaylasimlar.blogspot.com

    YanıtlaSil

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...