11 Aralık 2014 Perşembe

İŞTAH KESEN 5 BESİN


İştah Kesen 5 Besin


Kendinizi ona zaman aç mı hissediyorsunuz? Sürekli kazınan midenizle baş etmek Click iştah kesen besinleri deneyebilirsiniz bu ...

İŞTAH KESEN 5 BESİN





Yumurta
En Önemli bir protein kaynaklarından biri Olan yumurtanın uzun Süre tokluk hissi Verdiği ziyaretinde kalorisinin düşük Olduğu Bilimsel araştırmalarla kanıtlandı! Sabah kahvaltılarında Bir adet haşlanmış yumurta ya da az tereyağıyla YAPILMIS Sahanda yumurtayla hem açlık hissinden kurtulabilirsiniz hem de Günlük protein ihtiyacınızı karşılamış olursunuz Sağlıklı yoldan. 


İştah Kesen 5 Besin

Yeşil çay
Vücudunuzun zehirli maddelerden temizlenmesini, hücrelerinizin yenilenmesini sağlayan yeşil çay; vücudunuzun çalışma Hızını artırıyor, Yağ yakımını sağlıyor ziyaretinde uzun Süre tok hissetmenize Yardımcı oluyor. Günde 1-2 fincan yeşil çay içerek hem enerjik hissedebilir hem Fazla kilolardan kurtulabilir hem de tokluk hissedebilirsiniz.

İştah Kesen 5 Besin

Badem
Vitamin, mineral, lif Açısından zengin kuruyemişlerden biri Olan badem; tok kalmanızı, sağlıklı cilt ziyaretinde saçlara sahipler olmanızı sağlıyor ziyaretinde Omea-3 Yağ asitleri Sayesinde kalbinizin sağlığını koruyor. Bilimsel Araştırma Sonuçları, Düzenli Olarak Günde 5-6 adet badem tüketen kadınların, tüketmeyenlere Göre Daha kolay kilo verdiğini göstermektedir.
İştah Kesen 5 Besin


Sirke
Vücut sağlığından güzelliğe, kilo vermeden ev temizligine Kadar birçok Konuda mucizeler sağlayan sirke; iştah kesmeye ziyaretinde uzun Süre tok hissetmenize de Yardımcı oluyor! Sirkenin icinde Bulunan asetik asit, midenin sindirim Hızını yavaşlatıyor ettik bu sayede Daha uzun Süre tok hissetmenizi sağlıyor. Salatalarına, yemeklerinize sirke ekleyerek hem lezzet hem sağlık Katin! 

İştah Kesen 5 Besin

Tarçın
Nefis kokusuyla duyularınızı harekete geçiren ziyaretinde Enerji veren tarçın, bilim adamlarının ilgisini çekti ettik uzerinde Alım Satım detaylı İncelemeler yapıldı! Bilimsel Araştırma sonuçlarına Göre tarçın, açlık hissine sebep Olan kan şekerinin düşmesini Hızlı yükselip dengeliyor ziyaretinde buna Bağlı Olarak uzun Süre tok hissetmenizi sağlıyor. Birkaç, dilim elmanın Üzerine tarçın serpip, ara öğünlerinizde açlık hissettiğinizde çekinmeden yiyin ziyaretinde; hem tok kalacak hem kilo vereceksiniz.

İştah Kesen 5 Besin
KAYNAK: www.hurriyet.com.tr/mahmurre

6 yorum:

  1. blog keşif etkinliğinden geldim bana da beklerim :)
    http://sinempehlivan39.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgelmişsin Dünyama Sinemcim :) Kızımın adıda Sinem :) Hemen geliyorum ben de sana...
      Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle...

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş.Bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Reyhancım...Hayat paylaşınca güzel..
      Geliyorum hemen sana daa

      Sil
  3. Merhaba :) Sizi blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım banada beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Süslü Şirine :) Şincik sana da geliyorum hemen :)

      Sil

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...