3 Ekim 2018 Çarşamba

Tığ İşi Örgü 10 Bandana Modeli

Tığ işi kafa bandı
Damla Sıcak Kış Seti

Tığ İşi Örgü 10 Bandana Modeli

Avrupa tarzı modeli

Tığ işi şerit

Şık dantel

Dantel bandaj
Sevimli yay
Kafa bandı ve eldiven
Ve kulaklar patlamıyor ve saplar sıcak
Pansuman deseni
Yay ile örgü modeli

Bahar dantel kafa bandı

Üç renkli şerit tığ işi
Bir sürü farklı top var - bırak gitsinler!
Tığ işi şerit deseni

Örtüşme ve çiçek türbanı

Tığ işi türban şeridi
60'ların tarzı

Çizgili çiçek motifleri

Çiçekler
Tığ işi şerit deseni
Semboller
Ve tığ işinde profesyoneller için, Japon sitesinden bir kadın bandajı için bir örgü modeli öneriyorum:Beyaz Tığ Işi Dantel Bandaj

Örgü Bandana Modelleri için buraya bakın
İğne işçileri, bir örgü şeklinde bir bandaj yapmak için bir ana sınıfın iki videosu ve bir ajur şeridi sizin için hazırlandı:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...