20 Ocak 2019 Pazar

Lastik Puf Nasıl Yapılır - 21 Model Puf Yapımı

Evinde yer kaplayan eski lastiğiniz var mı? Varsa ve nasıl değerlendireceğinizi düşünüyorsanız işte size lastik puf yapımı. Size lastik pufun nasıl yapılacağını göstermenin yanı sıra, size ilham vermek ve evinize en çok uyan türü seçmek için her stilde 21 model puf modeli.
Diycore kanalından Karla Amadori tarafından yapılan puf, mor kumaş ve süper narin ayaklarla birlikte çiçek baskıları var. sonuç çok güzel ve oturma odasında, yatak odasında ya da balkonda iyi görünüyor. Şimdi videoyu izle ve çalışmaya başla!

21 İlham verecek lastik puf modelleri

adım lastik pufu nasıl yapılır

Kaynak: mercadolivre

adım lastik pufu nasıl yapılır

Kaynak: pinterest
adım lastik pufu nasıl yapılır

Kaynak: sodimac

Tığ işi, örgü veya makrome kaplı lastik puf

adım lastik pufu nasıl yapılır

Kaynak: Elo7
adım lastik pufu nasıl yapılır

Kaynak: pinterest
adım lastik pufu nasıl yapılır

Kaynak: elo7
adım lastik pufu nasıl yapılır

Kaynak: mlstatic
adım lastik pufu nasıl yapılır

Kaynak: bloglama
adım lastik pufu nasıl yapılır

Kaynak: elo7
adım lastik pufu nasıl yapılır

Kaynak: pikby
adım lastik pufu nasıl yapılır

Kaynak: elo7
adım lastik pufu nasıl yapılır

Kaynak: picbubble

adım lastik pufu nasıl yapılır

Kaynak: hearstapps
adım lastik pufu nasıl yapılır

Kaynak: benditolixo
adım lastik pufu nasıl yapılır

Kaynak: benditolixo
adım lastik pufu nasıl yapılır

Kaynak: eflfurniture
adım lastik pufu nasıl yapılır

Kaynak: eluniverso
adım lastik pufu nasıl yapılır

Kaynak: pinterest
adım lastik pufu nasıl yapılır

Kaynak: ouiaremakers
adım lastik pufu nasıl yapılır

Kaynak: vivadecora
adım lastik pufu nasıl yapılır

Kaynak: wefashiontrends
El sanatıyla ilgili en güzel şeylerden biri, çöp nesnelerini güzel ve çok faydalı parçalara dönüştürebilmektir. 
Peki hangi modeli en güzel buldun? Yorumu bekliyorum...

2 yorum:

  1. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Faydalı içerik ile dolu blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak/sibelinyemekleri).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Hoşgelmişsin dünyama ...Ben uzun süredir takipdeyim sizi...Bir kaç tarifinizi paylaştım da ...Ellerinize sağlık süpersiniz

    YanıtlaSil

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...