23 Şubat 2019 Cumartesi

Pullu Çanta Yapımı

süt karton çanta yapmak nasıl

Pullu Çanta Yapımı
Süt kutusu ile pullu gece çantası yapmayı öğrenmeye ne dersiniz 


süt karton çanta yapmak nasıl

Adım Adım Pullu Gece Çantası Yapımı

1. adım
Süt kutularını kesin, alttan ve üstten çıkarın. Ardından yan kıvrımlardan birini kesin ve kartonu açın. Kesimlerin doğru yapılması için daima bir cetvel kullanın.
süt karton çanta yapmak nasıl
Çantanızın  kapağı olacak kenarlardan birini seçin ve köşeleri yuvarlaklaştırın. Bunun için bir su bardağına veya başka bir yuvarlak nesneye ihtiyacınız olacak. İki süt kutusunu bir mandal veya klipsle, kesimler aynı olacak şekilde sabitleyin, camı köşeye yerleştirin ve bir kalemle çizin. Ardından kesin.
süt kutusu adım adım
2. adım
Her zaman fazlalığı kaldırarak kutunun iç tarafındaki beyaz tutkalı bir fırça veya süngerle geçirin. Kumaşı sıkıca germek için bir spatula veya cetvel kullanın.
süt kutusu adım adım
Kutuyu ters çevirin ve kalan kumaşı yapıştırmak için kenarlarını yapıştırın. Kutunun her yerine mandal veya klips yerleştirin ve tutkalın kurumasını bekleyin.
süt kutusu adım adım
süt kutusu adım adım
süt kutusu adım adım
3. adım
Çantanızın yanlarını yapmak için, dışını astarlamak için seçtiğiniz kumaş  gerekir. Çantanın sorunsuz bir şekilde açılmasını sağlayan kumaşın boyutunu ölçün. Kartonunuzun her iki tarafına yapıştırın ve kurumasını bekleyin.
süt kutusu adım adım
4. adım
Pullu paleti çantanın dışına yapıştırmak için, adım 2 ile aynı prosedürü takip edin. 
süt kutusu adım adım
5. Adım
İki kutuyu takmak için tutkalı kartonun damgalı kısmına geçirin ve iç ve dış kısımlara yerleştirin. Kumaşı henüz çantanın kapak kısmına yapıştırmayın. Mandal parçasını kutunun geri kalanına yerleştirin ve tutkalın tamamen kurumasını bekleyin.
süt kutusu adım adım
6. adım
Şimdi düğmeyi süt kutusu çantanıza koyalım Bunu yapmak için, bir makas veya kalem yardımıyla çantanızın kapağında iki paralel delik açın. Ortalandıklarından ve hizalandıklarından emin olun. Düğmenin erkek kısmını pense ile sabitleyin.
süt kutusu adım adım
Çantanızın tam oturmasını sağlamak için, erkek parçayı "pul" kalemle işaretleyin ve çantanızı kapatın, böylece düğmenin dişi kısmını tam olarak nereye yerleştireceğinizi bilirsiniz. Bu noktada, makas veya kalemle iki küçük delik açın ve düğmenin dişi kısmını takın.
süt kutusu adım adım
7. adım
Ağzını beyaz tutkalla yapıştırın ve mandallarla sabitleyin. 
Ve kurumasını bekle. 
süt kutusu adım adım
Basit, güzel, el yapımı Pullu gece çantamız hazır...
Büyük bir maliyeti de yok.

4 yorum:

  1. dışarı için bilemem nasıl olur ama evde küçük eşyaları koymak için güzel fikir aslında baya da kolaymış teşekkürler ^_^

    YanıtlaSil
  2. Maliyetsiz harika iş ortaya çıkmış
    Tesekkurler

    YanıtlaSil

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...