23 Haziran 2019 Pazar

Teksas'ı Aydınlatan Şimşeğin Hem Büyüleyici Hem de Korkutucu Yavaş Çekim Videosu


Teksas eyalatindeki ağır yağmurlar sırasında çekilen bir şimşek çakmasının yavaş çekimdeki videosu muhteşem ve aynı derecede korkutucu.


Küresel ısınma, çevre kirliliği ve iklim değişikleri sonrasında hava olayları da artık eskisinden çok daha şiddetli gerçekleşiyor. Geçtiğimiz günlerde ABD'nin Teksas eyaletinde kaydedilen bir şimşek çakma videosu da bunu kanıtlar nitelikte.





Videonun gösterdiği gibi doğa, aynı anda hem muhteşem derecede göz alıcı hem de oldukça korkutucu olabiliyor. Video, ağır yağmurların eyalette etkisini fazlaca gösterdiği 16 Haziran günü kaydedilmiş.

Yirmi saniyelik videoda görülen olay, gerçekte çok kısa sürede gerçekleştiği için yıldırımın gökyüzündeki dağılışını görmek gerçekten de büyüleyici.


Kaynak: https://mashable.com/video/slow-motion-lightning-video-texas/
Kaynak: https://guney59.blogspot.com/2019/06/teksas-aydnlatan-simsegin-hem.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed:+guney59+(Guney59+Payla%C5%9F%C4%B1m+)

4 yorum:

  1. O kadar sürede olup bitiyor ki, defalarca çekmeye çalıştım başaramadım. Bu videoda bir görsel şölen yaşadım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok zor çekmek ben de çok denedim...Süper bir görüntü..çekenin eline sağlık. bu arada mor kızım kelebek çiçeğini paylaştım...

      Sil
    2. Ah kaçırmışım onu.. hemen bakayım :)

      Sil

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...