26 Aralık 2019 Perşembe

Fareler ve İnsanlar - John STEINBECK


14.Aralık.2019


Fareler ve İnsanlar
John STEINBECK

Remzi Kitapevi


"Birlikte dolaşan iki gezgin toprak işçisinin bağlılığı ve dostluğu üzerine bir roman. 
Bu romanda Steinbeck, insan ruhunu derinlemesine ortaya koyan keskin gözlemlerini, 
kendine özgü yalın ve alçakgönüllü üslubuyla aktarıyor."





George ve iri yarı arkadaşı Lennie, yersiz yurtsuz kişilerdir. Dünyada sahip oldukları şey, aralarındaki dostluk ve günün birinde yerleşip huzur içinde yaşayabilecekleri, kendilerine ait bir araziye sahip olma hayalidir...

Kaliforniya' da Salinas Vadisi' ndeki bir çiftlikte iş bulan iki arkadaş, hayallerindeki arazi için gereken parayı biriktirmeyi planlamaktadır. Ama bir çocuğun zekasına, aynı zamanda da korkunç bir güce sahip olan Lennie' nin başı sürekli derde girmektedir. George' un çabaları arkadaşını kurtarmaya yetmeyecektir...



Yalnızlığa terk edilmiş, umarsız insanların öyküsünü etkileyici bir şekilde dile getiren Farler ve İnsanlar, John Steinbeck' in en ünlü yapıtlarından biridir.






Ablam da kaldığım bir gece de okuduğum Fareler ve İnsanlar, Amerikada' ki yeğenim Yağmurumun kitaplığından. Bir solukda okudum...

Puzzle ablamın en büyük keyfi. O puzzle yaptı, ben kitap okudum...
Güzel bir geceydi...



6 yorum:

  1. Tekrar okumayı düşündüğüm kitaplar arasında Fareler ve İnsanlar.
    Puzzle ve Kitap, birlikte güzel bir görsel oluşturmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de tekrar oku listeme alacağım bir kitap..Teşekkürler yorum için

      Sil
  2. Çok uzun yıllar önce okumuştum hatırlamıyorum bile diyebilirim. Ama tekrar okumakta fayda var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de tekrar okunası bir kitap.Yorum için teşekkürler

      Sil
  3. Tekrar tekrar okuduğum bir kitap :)

    YanıtlaSil

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...