26 Aralık 2019 Perşembe

Sol Ayağım - Christy Brown

04-05.Kasım.2019

İkinci Okumam...

Lise yıllarımda okumuştum çok etkilenmiştim.... Yine çok etkilendim..
Gençlik de okurken kendimi onun yerine koymuştum, şimdi ya kızım olsaydı diye okudum...
Dedikleri gibi bir kitabı hayatımızda 3 kere okumalıyız...
Çocukluk - Gençlik - Yaşlılık



Sol Ayağım 
Kitabın Özgün Adı: My Left Foot
Christy Brown
Çeviren : Filiz Kahraman
Nemesis Kitap / Roman

"Bir cesaret hikayesi" SUNDAY TIMES





Chirsty Brown doğuştan beyin felci kurbanıydı. Ancak bu talihsiz küçük bebek İrlanda edebiyatının devleri arasında yerini alacak bir yazarın muhteşem hayal gücüne ve duyarlı zekasına sahipti.

Bu Chirsty Brown' ın kendi öyküsüdür. Brown, çocukluğunda okumayı,yazmayı, resim yapmayı ve nihayet daktilo kullanmayı öğrenmek için verdiği mücadeleyi ve bütün bunları sol ayağını kullanarak nasıl yaptığını anlatıyor.


Chirsty Brown' ın benzer bir biçimde kaleme aldığı "Her Gün Hüzün" de çok satan kitaplar listesine girmeyi başarmıştır.

Sol Ayağım; Chirsty Brown' ı Daniel Day-Lewis' in canlandırdığı, çok başarılı bir filme konu edilmiştir.

4 yorum:

  1. Ne güzel, ne kadar duygulu bir kitaptır. Çok severim çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya...Hayat hikayesi olması çok etkiliyor insanı

      Sil
  2. Çocuklukta okunduğunda farklı, gençlikte farklı, yaşlılıkta farklı duygular hissediyor bir kitapta, bu çok doğru :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yaşta ayrı bir bakış açın ve düşüncen oluyor...O yüzden tekrar tekrar okumak lazım...

      Sil

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...