29 Ekim 2020 Perşembe

Eski Bir Kazaktan DIY Topuz / At Kuyruğu Şapka

Resim : Beth Huntington

Saç bandının üzerinden geçin, artık saçınız yukarıdayken sıcak kalmanın daha da iyi bir yolu var. Becerileriniz tığ işi veya örgü içermese bile bu modaya uygun topuz / at kuyruğu şapkasını yapabilirsiniz. 




İhtiyacınız Olacak Şeyler

  • Kazak

  • Düz kenar ölçümü

  • İşaretleme kalemi

  • Keskin makas

  • Toplu iğne

  • 3/4 inç Çift Katlamalı Bias bandı (Önceden yapılmış veya herhangi bir renkte kendiniz yapın )

  • Emniyet pimi

  • Elastik

Resim Kredisi: Beth Huntington

Aşama 1

Süveterin alt kenarı boyunca 10 inç uzunluğunda 9 1/2 inç genişliğinde bir dikdörtgeni ölçün ve işaretleyin.

Resim Kredisi: Beth Huntington

Adım 2

Keskin bir makas kullanarak kazağın her iki katmanından da işaretli çizgiler boyunca kesin.

Resim Kredisi: Beth Huntington

Aşama 3

Süveterin sağ taraflarını bir araya getirin ve her iki tarafa sabitleyin.

Resim Kredisi: Beth Huntington

4. adım

Şapkanın her iki tarafı boyunca 1/2 inçlik bir dikiş dikin. Dikerken iğneleri çıkardığınızdan emin olun.

Resim Kredisi: Beth Huntington

Adım 5

Eğilimli bandı açın ve üst işlenmemiş kenarın etrafına sabitleyin.

Resim Kredisi: Beth Huntington

6. Adım

Eğilimli bandın ilk katlama çizgisi boyunca dikin.

Resim Kredisi: Beth Huntington

7. Adım

Önyargı bandını diğer tarafa katlayın, böylece içindeki işlenmemiş kenarı "yakalar" ve kazak kenarının yıpranmasını önler.

Resim Kredisi: Beth Huntington

8. Adım

Eğilimli bandı yerine sabitleyin.

Resim Kredisi: Beth Huntington

9. Adım

Eğilimli bandı yerine düz bir dikişle dikin. Dikerken pimleri çıkardığınızdan emin olun.

Resim Kredisi: Beth Huntington

10. adım

Elastik için 1 inçlik bir kasa oluşturmak için önyargı bandı kenarını şapkanın içine doğru katlayın.

Resim Kredisi: Beth Huntington

11. adım

Yan dikişlerden birinde 1 inçlik bir açıklık bırakarak muhafazayı yerine dikin.

Resim Kredisi: Beth Huntington



Adım 1/2

10 inçlik elastik bir parçanın ucuna bir emniyet pimi takın. Kasanın içinden geçirin. Lastiğin ucu açıklığa ulaştığında, kasanın içinde kaybolmaması için bir pim ile yerine sabitleyin.

Resim Kredisi: Beth Huntington
Resim Kredisi: Beth Huntington

13. adım

Emniyet pimi ile kasadan geçtiğinizde uçları yerine dikin.

Resim Kredisi: Beth Huntington

Şimdi hepiniz harika görünmeye ve bu kışın saçlarınız yukarıda ve şapkanızla sıcak kalmaya hazırsınız!

Resim Kredisi: Beth Huntington

KAYNAK https://www.ehow.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...