30 Ekim 2020 Cuma

Örgü Runner: Adım Adım +25 Fotoğraf

tığ işi masa koşucu adım adım

Tığ işi örgü eski ve çok yönlü bir tekniktir ve yaygındır. oturma odası, mutfak, banyo ve hatta yemek odasında dekor parçaları olarak kullanılır. Basit parçalar, evinizin bir köşesine benzersiz bir dokunuş katabilir. Bu yazıda size tığ işi masa örtüsü runner adım adım nasıl yapabileceğinizi görebilirsiniz

Çeşitli runner modellerinin nasıl yapıldığını öğrenmek ister misiniz? 

Tığ işi örgü runner nasıl yapılır?

tığ işi masa koşucu adım adım

Kaynak: Crochet Kingdon
tığ işi masa koşucu adım adım
Kaynak: Ravelry
tığ işi masa koşucu adım adım
Kaynak: Ravelry
tığ işi masa koşucu adım adım
Kaynak: decorfacil
tığ işi masa koşucu adım adım
Kaynak: decorfaciltığ işi masa koşucu adım adım
Kaynak: mixlar

tığ işi masa koşucu adım adım

Kaynak: Pinterest
Daha hafif ve daha detaylı işler için ince pamuk iplikler daha uygundur. Hazırlanması daha uzun sürebilir, ancak sonuç çok hassas olduğu için kesinlikle buna değecektir.
tığ işi masa koşucu adım adım
Kaynak: Circle
tığ işi masa koşucu adım adım
Kaynak: Envato Tuts +
tığ işi masa koşucu adım adım
Kaynak: Red Heart
tığ işi masa koşucu adım adım
Kaynak: ideiasdecor
tığ işi masa koşucu adım adım
Kaynak: Yarnspirations
tığ işi masa koşucu adım adım
Kaynak: Ideias Decor
tığ işi masa koşucu adım adım
Kaynak: pinterest
tığ işi masa koşucu adım adım
Kaynak: Ravelry
tığ işi masa koşucu adım adım
Kaynak: Circle
tığ işi masa koşucu adım adım
Kaynak: pinterest
tığ işi masa koşucu adım adım
Kaynak: pinteresttığ işi masa koşucu adım adım
Kaynak: decorfacil
tığ işi masa koşucu adım adım
Kaynak: elo7tığ işi masa koşucu adım adım
Kaynak: mixlar


File tığ işi runner

File tığ tekniği , aşağıdaki görsellerde olduğu gibi çok detaylı ve dantel görünümlü bir şeyler isteyenler için bir seçenektir:

tığ işi masa koşucu adım adım
Kaynak: Ravelry
tığ işi masa koşucu adım adım
Kaynak: Ideias Decor
tığ işi masa koşucu adım adım
Kaynak: Ravelry

Tığ işi örgü runner adım adım

Artık masa koşucularının nasıl birçok şekil ve renkte olabileceğini gördünüz, şimdi sizinkini nasıl yapacağınızı öğrenmenin zamanı geldi!

İpliklerinizi ve iğnelerinizi ayırın ve çok detaylı öğreticilerle öğreneceğiz!

İzlenecek yol: Vanessa Marcondes

Adım adım: Ione Coutinho

İzlenecek yol: Vanessa Marcondes

İzlenecek yol: Elizabeth Silva

Adım adım: Sevgili Sanat - Clara Martins

Adım adım: Carmen Crochet

KAYNAK https://www.revistaartesanato.com.br/caminho-de-mesa-de-croche-passo-a-passo/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+RevistaArtesanato+%28Revista+Artesanato%29

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...