16 Aralık 2019 Pazartesi

Bu Tariflerle Hiç Pişmanlık Yaşamadan Tatlı Yemek Mümkün!

Zaman zaman tatlı yedikten sonra inceden bir pişmanlık, hafiften bir "keşke yemeseydim" düşünceleri olmuyor değil içimizde. Öyleyse gelin içimizi rahatlatacak şöyle hafif tatlılar yapalım, tam da yaza uygun bu tariflerle tatlı krizlerimizi bastıralım.
Şekersiz Mozaik Pasta ile ilgili görsel sonucu


Diyet
Yedikçe Yedirir: Şekersiz Mozaik Pasta
TARİFİ GÖR
Meyve Dalgası: Elmalı Kup ile ilgili görsel sonucu


Pratik Tatlı
Meyve Dalgası: Elmalı Kup
TARİFİ GÖR
Hemen Yapasın Gelir: Fincan Tatlısı ile ilgili görsel sonucu



Pratik Sütlü Tatlı
Hemen Yapasın Gelir: Fincan Tatlısı
TARİFİ GÖR

Bir İçim Su: Su Muhallebisi ile ilgili görsel sonucu




Pratik Sütlü Tatlı
Bir İçim Su: Su Muhallebisi
TARİFİ GÖR
Kıvamı Enfes: Yumurtasız Çikolatalı Mus ile ilgili görsel sonucu




Diyet
Kıvamı Enfes: Yumurtasız Çikolatalı Mus
TARİFİ GÖR

KAYNAK :
Yemek Logo



12 yorum:

  1. mozaik pasta en sevdiğim tatlı yaa. yapıp hemen bitiririm tek başıma. saol şekersiz demek. diğer tarifler de tam bana göre. bir sütlü tatlıcı olarak yaniiii. dört tarifi çok uygun buldum yaa teşekkür ederim. üçüncüyü bilmiyom ama, fincan, onu da bi denemeli. bu tariflerini bi ara bloguma koyayım herkes faydalansııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapınca beni de çağırır mısın 😜 mutfakta beceriksizim ama yeme işinde süperim 🤣 Hayat paylaşınca güzellll

      Sil
    2. :) son yazıma koydum buuu az tatlı yazını hihihi :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim..Emeğine sağlık...Tatlıları beni yaptı sancekler şimdi😜🥰

      Sil
  2. Harika duruyorlar,emeğinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim...Hayat paylaşınca güzel

      Sil
    2. Deep'in yazısında görüp geldim, tatlıları görünce kendinden geçtim. 🤭🤭 Hepsini denemek istiyorum şuan. 😍

      Sil
    3. Hoşgelmişsin 🥰 Deep sağolsun, tatlı krizine girceğiz hepimiz..

      Sil
  3. tam da diyete başlamışken, şekersiz tarif ararken.. ihtiyacım vardı, derli toplu buldum. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. O kadar lezzetli görünüyorlar ki. :) Elmalı tarifi denemek istedimm. ^-^

    YanıtlaSil

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...