19 Kasım 2020 Perşembe

Kendin Yap Çerçeve Modelleri : 42 Yaratıcı Fikir

 

 Kendin Yap Çerçeve Modelleri : 42 Yaratıcı Fikir

Kim hayatın en iyi anlarını kaydetmek ve görmek isteyenler için ekranda bırakmak sevmez? Ev dekorasyonunu fotoğraflarla kombinlemek her ailenin sevdiği bir şeydir, ancak bunu yapmanın daha iyi bir yolu vardır: fotoğrafınızı özel bir portre çerçevesine koyun. 



42 Özel Resim Çerçevesi Şablonları

1. Çiçekler

Çiçekler ile çok hassas bir görünüm ile resim çerçevesi yapmak mümkündür. Yapay çiçek , keçe veya EVA gibi diğer malzemeler ile bunları yapmabilirisiniz.

inanılmaz.club
Vandagoes
Pinterest
ambientebariri

2. Dergiler, gazeteler ve haritalar

Gazete, dergi ve çizgi roman kupürleri ile bir nesnenin yüzeyini özelleştirmek çok yaygındır, değil mi?

inanılmaz.club
eviniz
Ebay
inanılmaz.club

3. Kumaş ve dantel


elo7
eviniz
eviniz
claudiatenorio
inanılmaz.club

4. Rustik çerçeve

Sadece dekorasyon yerine resim çerçevenin çerçevesini yapmaya ne dersin? Dalları ve gövdeleri gibi doğal malzemeler ile, güzel rustik resim çerçevesi yapabilirsiniz.

inanılmaz.club
inanılmaz.club
Pinterest
atmuseranch
Vandagoes

5. Düğmeler

Düğmelerin sadece giysi giymek için olduğunu düşünen ler çok yanlıştır! Bu malzeme ile resim çerçevelerinizi özelleştirebilirsiniz.

inanılmaz.club
Vandagoes
megacreative
Pinterest

6. Yapışkan bant

Bu, resim çerçevenizin çehresini değiştirmenin en kolay, en hızlı ve en pratik yollarından biridir. Renkli ve baskılı kurdeleler ile cesaret edebilirsiniz.

incrivel.club
grzero

7. Dondurma Çubukları

tuacasa
elo7
comofazeremcasa

8. Yoyo Kumaş

tuacasa
ambientebariri
elo7

9. Taş işçiliği

Sofistike bir resim çerçevesi yapmak ister misiniz? Sonra taş işçiliği ve inci kullanın. Sonuç şaşırtıcı!

vandagoes
vandagoes
vandagoes
ambientebariri

10. CD'ler

Bugünlerde neredeyse hiç kimse CD kullanmadığı için,evinizde kalmaları gerekiyor. Peki neden kutu formatında bir resim çerçevesi yapmak için onlardan yararlanmak değil mi? Bunu yapmak oldukça kolay ve sadece dört CD kapakları ve dört fotoğraf gerekir. Nasıl yapılacağını aşağıda öğretici göz atın.

Passo a passo: Manual do Mundo

11. EVA

EVA ile dekorasyona ek olarak fotoğraflarınızın çerçevesini de yapmak mümkündür. Şimdi kapı portreleri ile evinizi dekore etmek için hiçbir bahane var! Bu çocuk odası için harika bir seçenektir.

Ayrıca bakınız:
“Eva kağıdı nedir, nasıl kullanılır?”
Eva kağıdı ile kelebekli duvar süsü

elo7
tuacasa
elo7
elo7
elo7

12. Karton

Karton süper erişilebilir bir malzemedir, ama bir sürü insan bunun için bir şey vermeyin. Bu güzel resim çerçeveleri yapmak için kullanılabilir biliyorum için. Karton ayarı yaparak sizin için kurduğumuz iki adım adım lı bir görünüm elalım.

Adım Adım: Yaratılışlar ve İcatlar

Adım adım: Maria Figueiredo

13. Keçe

Keçe ile özel resim çerçeveniz için güzel uygulama biçimleri yapabilirsiniz. Bazı fikirler göz atın!

ambientebariri
elo7
elo7

14. Tabak

Evinizde bir tabak kaldı mı? Sonra almak ve güzel bir resim çerçevesi yapmak. Nasıl olduğunu bilmek ister misin? Yani aşağıdaki video göz atın.

Adım adım: Geniartes

Ve sonra, tüm bu özel resim çerçevesi şablonları hakkında ne düşünüyorsunuz? Çok güzel, değil mi? Şimdi kendininkini yapmaya başlayabilirsin, ve eğer istersen, satıp iyi para kazanabilirsin.

Ayrıca bakınız:
“Eva kağıdı nedir, nasıl kullanılır?”
Eva kağıdı ile kelebekli duvar süsü


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...