2 Ocak 2021 Cumartesi

19 Tığ İşi Yazlık Bluz Modelleri Ve Yapılışları

 

Bluzlar için 19 tığ işi dikiş


Adım Adım: Drikka Mota DIY ve Tığ İşi


Adım Adım: JNY Crochet


Adım Adım: JNY Crochet


Adım Adım: JNY Crochet


Adım adım: Linda Arteira - Tığ ve Özelleştirme


Adım adım: Linda Arteira - Tığ ve Özelleştirme

Temel noktalara ek olarak, temellerin birleşimi olan fantezinoktaları da vardır. Burada tığ işi bluzlar için mükemmel bazı fantezi dikiş grafikleri vardır.

Fokti
Fokti
Reklam


Denize bakan
Fokti
Reklam


Fokti
Skill of King
Fokti
Postila

Pinterest
Fokti

Pinterest
Fokti
Crochete Moda
Pingouin
Elo7
Método crochê fácil

Kamila Nolasco
Sidney Artesanato

Crochê de luxo
Bem me quer crochê

Curso Edinir Crochê
Lu crocheteira

Daire

Ver e fazer
Daire

Yenilikçi tığ
Üst Buzz

Tüm geçerli

Tığ işi bluz tarifleri

Yeni başlayanlar için güzel ve harika bir bluz:

Adım adım: Samya yontun

Bu kış için idealdir:

Adım adım: Jud Arts

KAYNAK: 19 Pontos de Crochê Para Blusas que Você Precisa Aprender | Revista Artesanato

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...