28 Ocak 2021 Perşembe

3D Baskılı Saksı Tuğlaları

 PlanterBrick_w_Plants_LR_OW

3D Baskılı Saksı Tuğlaları

Şimdi bir tuğla basıp çiçek dikebilirsiniz.


brick6withplants

Planter Tuğla 3D baskılı beton duvar üniteleri olan büyüyen bitki ve bitki örtüsü için çiftli saksı modeli


PlanterBrick2_LR_OW

Rael San Fratello Architects'in inşa edilmiş ortam için 3D baskılı nesneler konusunda uzmanlaşmış bir tasarım ve araştırma yan kuruluşu olan Emerging Objects tarafından oluşturulan tuğlalar, doğrudan dijital üretim ve hızlı 3D prototipleme teknolojisiyle "basılmış", aksi takdirde elle oluşturulması veya üretilmesi pahalı makinelerin üretilmesi veya üretilmesi nin imkansız olması mümkün olan parçaların üretilmesini veya üretilmesini gerektiren nispeten yeni bir süreçtir.

brick_verticalgarden

Elde edilen 3D baskılı tuğlaboyutu ve şekli değişir: bazı açısal, bazı kıvrımlı, birçok farklı boyutta boşluklar var. Bir araya getirilmiş bitkilerden oluşan eşsiz bir duvar oluştururlar.

BRICK2AGAIN

planter-bricks-diagram

İnşaat sırasında, tuğla bir yük taşıyan kavite duvar monte edilebilir, bir çelik veya beton çerçeve üzerinde geleneksel bir yığma perde duvar olarak yüklü, yeni duvarlarda geleneksel tuğla ile birlikte, ya da mevcut duvarlar için güçlendirilmiş.

brick6withdripandtube

Tuğlagirinin delip geçişu çok ağlama delikleri gibi suyu kabul ederken, yığma duvarın boşluğuna inşa edilmiş damla sulama hatları ağı bitkileri sularken, aşağıdan pompalanan su veya çatıdaki sarnıç veya su toplama cihazından beslenen yerçekimi.


bricks-birds

Biberiye gibi sığ kök sistemleri ile Yenilebilir bitkiler ve kokulu otlar duvardaki açıklıklar ile hasat edilebilir.

BRICKWALLBIGlongbig-614x197

Üretim süreci hiçbir kalıp veya kalıp gerektirmediğinden, ürünler seri üretim yerine seri özelleştirilebilir, esneklik ve hız bilgisayar destekli üretim göze yararlanarak ve, 3D baskı atık en aza indirir beri, aynı zamanda çevreye duyarlı bir üretim yöntemidir.

originalbricklayout

PlanterBrick1_LR_2_OW

Harika görünümlü ek olarak, Planter Tuğla faydaları bir dizi sağlar. Bitkiler tampon ses, hava çevreleyen filtreyardımcı olur, ve evapotranspiration ve kirlilik dönüşüm yoluyla, onlar da kentsel ısı adası etkisi karşı biraz katkıda binanın mikroklima sıcaklığı aracılık yardımcı olur.

KAYNAK: 3D Printed Planter Bricks - Urban Gardens (urbangardensweb.com)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...