30 Ocak 2021 Cumartesi

Quilling Tasarımları 62 Model

 quilling

Ülkemizde son birkaç yıldır tanınmaya başlayan "Quilling", "Kağıt Kıvırma Sanatı" olarak adlandırılır. "Kağıt telkari" de denir. Rengarenk, düz ve uzun kesilmiş şeritlerin bir alet yardımıyla sarılarak şekil verilmesidir.

Yapımı oldukça kolaydır. Akla gelebilecek her tür tasarımda yerini alabilir... Yeter ki siz tasarlayın... Kart, çerçeve, defter, kutu süsleyebilir; takı, tablo, kapı süsü, özel günleriniz için hediyelikler yapabilirsiniz...

Bunlarda İlginizi Çekebilir 

👉Quilling Nedir? "Kağıt Kıvırma Sanatı" 

 👉Göz Alıcı 18 Örnekle, Kağıt Sanatı Quilling Nedir

quilling
Evinizi Dönüştürün

62 Model Quilling Tasarım

1. Resim Sergisi

quilling
Bina Dekor
quilling
Bina Dekor
quilling
Bina Dekor
quilling
Bina Dekor
quilling
Sizin Eviniz
quilling
Sizin Eviniz
quilling
Sizin Eviniz
quilling
Sizin Eviniz
quilling
Sizin Eviniz
quilling
Sizin Eviniz
quilling
Sizin Eviniz
quilling
Sizin Eviniz



Nasıl quilling
 tekniğini kullanarak güzel bir kuş yapmak öğrenin.

Adım adım: Li Arteira

quilling
Sizin Eviniz
Sizin Eviniz
Sizin Eviniz
Sizin Eviniz
Sizin Eviniz
Evinizi Dönüştürün
Evinizi Dönüştürün
Evinizi Dönüştürün
Evinizi Dönüştürün
Evinizi Dönüştürün
Evinizi Dönüştürün



2. Süslemeler

Biz her zaman ev dekorasyon yenilik istiyorum. Ama ev dekorasyonu genelde pahalıdır, değil mi? Kendi eşyanı yapmaya ne dersin? Quilling ile mümkündür ve çok az harcamak. Şuna bir bak!

Bina Dekor
Construindo Decor
Sizin Eviniz
Sizin Eviniz
Tua Casa
Tua Casa



3. Kartlar ve davetiyeler

Sizin Eviniz
Sizin Eviniz
Sizin Eviniz
Tua Casa
Tua Casa
Sizin Eviniz
Sizin Eviniz
Sizin Eviniz
Evinizi Dönüştürün
Evinizi Dönüştürün
Evinizi Dönüştürün
Evinizi Dönüştürün
Evinizi Dönüştürün

İşte bu teknik ile güzel bir kart yapmak için nasıl.

Adım adım: Celga Art Space

4. Süslenmiş kutular

Eğer bir hediye vermek isteyip istemediğinizi, mücevher saklamak veya el sanatları paketi için, kutular her zaman iyi bir seçenektir. Peki neden onları artım ve quilling ile özelleştirmek değil mi?

Sizin Eviniz
Evinizi Dönüştürün
Evinizi Dönüştürün
Evinizi Dönüştürün
Evinizi Dönüştürün

5. ıvır zıvır

Evinizi Dönüştürün
Sizin Eviniz

Burada aşağıdaki öğretici güzel bir lotus çiçek yapmak için nasıl.

Adım adım: Sandra Gobert - Pensarte ve el sanatları

Evinizi Dönüştürün
Evinizi Dönüştürün
Evinizi Dönüştürün
Evinizi Dönüştürün



6. Mandala

Mandala sever misin? 

Evinizi Dönüştürün
Evinizi Dönüştürün
Evinizi Dönüştürün
Evinizi Dönüştürün
Evinizi Dönüştürün

7. Doğum kapısı

Hayatınızın en özel anlarından birinde titreme de bunun bir parçası olabilir. İşte bu sanat ile bir annelik kapısı yapmak için nasıl.

Adım adım: Daniela Iyama

Kağıt şeritleriyle bu kadar güzel ve faydalı şeyler yapabilmenin mümkün olduğunu hiç düşünmemiştin, değil mi?

KAYNAK: Quilling: Dicas, Passo a Passo + Ideais Lindas Para Fazer | Revista Artesanato

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...