30 Ocak 2021 Cumartesi

Ragdoll Örgü: Nedir ve Nasıl Yapılır?

 

Tığ, her biri kendi özellikleri ve kullanımları ile çeşitli teknikler geliştirmenize olanak sağlayan bir zanaat türüdür. Amigurumi, örneğin, üç boyutlu bebek oluşturmak için hizmet vermektedir ve genellikle farklı parçalar halinde yapılır ve daha sonra dikilir, ama son zamanlarda ragdoll örgü denilen amigurumi yeni bir teknik oldukça ünlü oldu.

Bu teknikle yapılan bebekler bez bebeklere benzer, çünkü kumaş kalıpları gibi iki veya daha fazla düz parçadan ve düşük veya çok düşük noktalarla birlikte yapılırlar.


Ayrıca
bakınız:Tığ İşi Anahtarlık:
Amigurumi için En İyi Çizgiyi Nasıl Seçeceğini Zindana Adım 38

27 Ragdoll Tığ İşi Örgü 

Tıpkı amigurumi'de olduğu gibi ragdoll tığda en çok araştırılan temalar da çocuk evrenine yöneliktir. 

3 a.M Grace tasarımı
Ravelry
Tığ işi yapmayı öğrenin
Kolay dekor


Senin tığ
Üst Buzz
Maria’s blue crayon
Wool Patterns
Bir İplik tığ spin
Gece geç saatlerde işçiliği
Youtube
DIY Nasıl yapılacağını
Kumaş el sanatları Köşesi
Bir İplik Tığ Spin
Dikişler ve firulas
Amigurumi
İplik
Monique Miller
Daire
Serin yaratıcılık
Tığ Işi Ayet
Artfire
Serin yaratıcılık
Ravelry
Tığ işi sanatı
Bir İplik tığ spin

7 Ücretsiz ragdoll tığ tarifleri

→ Tarifi: Blog Bazar Horizonte

→ Tarifi: Çift Tığ

→ Tarifi: Daire

→ Tarifi: Cacarecos Craft

Tığ işi ragdoll adım adım

Şimdi nasıl bu tarzda bir parça yapmak için size öğreten bazı açıklayıcı videolar izleyin!

Bir yıldızın yastık, oyuncak ve hatta çocuk odası için süs olarak nasıl kullanılacağını öğrenin:

Adım adım: Atelier MariaRê

Oyuncak ayılar klasik oyuncaklar ve bu ragdoll gibi çok modern oldu:

Adım adım: Círculo S/A

Kahve bağımlısı tanıyor musun? Ona bu tığ işi fincanı hediye et:

Adım adım: Ariane Torres

KAYNAK: Crochê Ragdoll: O que é e Como Fazer +30 Fotos | Revista Artesanato

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...