26 Ocak 2021 Salı

Sevgililer Günü Kartı: 36 Yaratıcı Fikir + Adım Adım

Sevgililer Günü: aşkı, arkadaşlığı ve sevgililer arasındaki sağlam ilişkiyi kutlamak için seçilen tarih , pek çok kişi o tarihi hediye ve hatıra alışverişi yaparak kutluyor. Ayrıca klişe ve kişisel olmayan mesajlar içeren çok sayıda hazır kart bulabilirsiniz, ancak neden Sevgililer Günü için kendi kartınızı yapmıyorsunuz ?


❤  Sevgililer Günü'ne Özel Örgü Modelleri 💝

❤  Sevgililer Günü için 40+ Yaratıcı DIY Ev Dekorasyon Projeleri / Valentine’s Day

❤  8+ Romantik Sevgililer Günü Mumları Sürpriz

36 Yaratıcı Sevgililer Günü Kartı Fikirleri

Mesajı tanımlamadan önce, Sevgililer Günü için bir kart yapmak için çok sayıda teknik arasından seçim yapmalısınız : karalama defteri, origami, katlama, kolajlar, açılır ve ayrıca geleneksel.

Ayrıca EVA, karton, kumaş, dantel, kartonpiyer vb. En çeşitli ve renkli malzemeleri kullanmak mümkündür. Bir hediyeyi nasıl vermek veya tamamlamak istediğinizi seçin, bakın:

REKLAMLAR

REKLAMLAR

Yalnızca Yaratıcı
Gerçek Basit
Blog Sillhouete Brasil
REKLAMLAR

Evde nasıl yapılır
Evde nasıl yapılır
Etsy
Çok şık
Yaratıcı Kız Arkadaşı
Pinterest
Yaşam Tarzı Alanı
Kartkowe ABC
Partiler
Daha yüksek caddede değil
Kirigami
Ana Sayfa BNC
REKLAMLAR
Özelleştirmek
Lucy Abrahams
Yaratıcı Kız Arkadaşı
Dekor benim
Les deux şebeke göstergeleri
Pinterest
REKLAMLAR
Portal hepsi burada
Yaratıcı Madam
Düğünlerimiz
Özelleştirme
Yaratıcı Madam
Özelleştirme
Sadece gelişir


REKLAMLAR

Kaynak: Revista

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...