12 Şubat 2021 Cuma

3D Nakış : Şemsiyeli Kadın

 Lady With Umbrella

3D Nakış : Şemsiyeli Kadın

Nakış dünya çapında bir şekilde var olmuştur. İster giyim, ev eşyaları, ister bir sanat eseri olarak görüntülenir. 


Bu, rahatlatıcı kolay ve en az pahalı hobilerden biridir. Sadece iplik ve iğne kullanarak güzel şekiller, karakterler, çiçekler, rakamlar veya kendi herhangi bir tasarım oluşturabilirsiniz. Elle nakış yaparken kişiselleştirilmiş efektler elde edebilirsiniz ama bazen tasarımınızın daha gerçekçi görünmesini, göze çarpmasını ve düz görünmemesi için. 


Adım 1: Geri Dikiş Nasıl Yapılışı

How to Do Back Stitch
How to Do Back Stitch
How to Do Back Stitch
How to Do Back Stitch
How to Do Back Stitch
How to Do Back Stitch
How to Do Back Stitch

Biz herhangi bir tasarım özetleyen dikiş çeşitli var, ama backstitch çalışır ve çok kolaydır. Çemberinizin yüzeyinin altındaki çizgiyi ileriye doğru ilerlersiniz. Ama kumaşın yüzeyinde iğnen geriye doğru hareket ediyor.

* İğneyi A noktasında, kumaşın altına getirin.

* İpliği yukarı çekin ve B noktasında istediğiniz uzunlukta aşağı çekin. Bu düz bir dikiş.

* B noktasında iğneyi indirdikten sonra, aşağıdaki C noktasında iğneyi istenilen uzunlukta tekrar yukarı getirin.

* Tekrar B noktasında aşağı indirin. Bu dikiş için ters çalışacaktır.

* Tasarım geri kalanı için aynı şekilde çalışın. İğneyi aşağıdan istenilen uzunlukta yukarı getirmek ve bir önceki dikişte ipliği indirin.



Adım 2: Nasıl Saton Dikiş yapmak

How to Do Satin Stitch
How to Do Satin Stitch
How to Do Satin Stitch
How to Do Satin Stitch
How to Do Satin Stitch

Saden Dikiş herhangi bir tasarım doldurmak için kullanılabilecek temel bir nakış dikiş. Bu yakından birlikte dikişli düz dikiş bir dizi.

* İğneyi A noktasına sokarak başlayın ve ipliği yukarı getirin.

* İğneyi B noktasında istenilen mesafeye yerleştirin.

* Yine, sadece A noktasına yani noktası C yanında iğne takın.

* C noktasında iplik getirin ve D noktasında aşağı çekmek. Dikiş yakından bir boşluk olmadan birlikte dikişli olmalıdır.

* Tasarım sonuna kadar benzer şekilde çalışmaya devam edin.



Adım 3: Gerekli Araçlar ve Malzemeler

Tools and Materials Required

1) Ahşap nakış çemberi. Kumaşı yerinde tutmak için kullanılan bir bağlama cihazıdır.

2) Nakış Diş Ipi projeniz için gerekli.

3) Seçtiğiniz nakış kumaş. Eğer bir acemi iseniz açık renkli pamuk seçin. Doğal krem ve beyaz geleneksel arka planlar vardır.

4) Kalem tasarımı izlemek için. Normal bir kalem çalışacaktır.

5) Küçük Makas.



Adım 4: Çemberinizi Birleştirin

Assemble Your Hoop
Assemble Your Hoop
Assemble Your Hoop

Masanın üzerine nakış çemberinin iç halkasını yerleştirin, kumaşınızı üzerine yerleştirin. Ve sonra kumaş üzerine dış halka yerleştirin. Onları birbirine uygun ve sonra birlikte çerçeveleri tutarak vida sıkın. Kumaş sıkı hissetmeli. Çemberin amacı kumaş üzerinde gerginlik sağlamaktır. Kumaşınıza dokunun. Davul sesi gibi olmalı.



Adım 5: Tasarımınızı Çizin

Draw Your Design
Draw Your Design
Draw Your Design
Draw Your Design

Kumaş üzerinde tasarımınızı çizin veya takip edin. Basit kumaşlar ile çalışan yeni başlayanlar için, izleme kolay olurdu. Ayrıca kendi serbest tasarımlar çizebilirsiniz. Çizimimi kumaşın üzerine çizmek için kalem kullanıyorum.



Adım 6: Geri Dikiş Kullanarak Anahat Başlat

Start Outlining Using Back Stitch
Start Outlining Using Back Stitch
Start Outlining Using Back Stitch
Start Outlining Using Back Stitch

Diş ipini nakış iğnesine sok, tıpkı normal bir dikiş iğnesini nasıl işledeceğiniz gibi. Diş ipini istenilen uzunluğa göre kesin ve sonunda düğümle. Çizimde olduğu gibi, rengi doldurmadan önce tasarımımızı ana hatlarımızı çizeriz. Aynı şey nakışta da geçerli. Önce anahat oluşturmayı tamamlayın.

Ben tam anahat için Back Stitch kullanılır. Şemsiye için daha sonra başka bir renk ile doldurmak zorunda olarak diş ipi 3 iplikçikleri kullanılır. Vücut ve etek için, ben 6 iplikçik diş ipi kullanılır.



Adım 7: 3D Saçlar için Zaman

Time for 3D Hairs
Time for 3D Hairs
Time for 3D Hairs
Time for 3D Hairs
Time for 3D Hairs
Time for 3D Hairs
Time for 3D Hairs
Time for 3D Hairs
Time for 3D Hairs
Time for 3D Hairs
Time for 3D Hairs

Saç nakış için, iplik düz kumaş dikişli değildir. Infact iplikleri kumaştan karıştırma ve onlarla her şeyi yapabilirsiniz. Örgü, Ponytails, dalgalar veya bukleler ekleyin. Saçlar için, koyu kahverengi diş ipi kullanıyorum.

Şemsiyenin kenarına kumaşın arkasından iğne takarak başlayın. Unutmayın kıllar vücudun ortasında olmalıdır. İstediğiniz saç uzunluğunu ölçerek diş ipini katlayın ve başladığınız yerden geri dikin. Dikiş sağlam yapmak için, her dikiş sonra bir düğüm yapmak. Bu yöntem çok gerçekçi görünümlü saç üretir. Her iş parçacığı birbirine çok yakın ayarlamak önemlidir. Adımları tekrarlayın ve istenilen saç yoğunluğu elde edilene kadar dikiş.

Saç dikiş sonra iplik iki ayrı iplik iplik iplik yapmak için katlanmış diş ipi kesti. Sonra bir makas kullanarak eşit uzunlukta saç kesti. Güzel saç modeli için saç örgü ve başka bir diş ipi kullanarak sonuna kravat :)



Adım 8: Şemsiyeyi Renkle Doldurun

Fill the Umbrella With Color
Fill the Umbrella With Color
Fill the Umbrella With Color

Tüyleri bitirdikten sonra, Saten Dikiş kullanarak Şemsiye renk zamanı. Şemsiye bölümlerini doldurmak için Magenta Floss kullandım. Şemsiyenin ortasından bir bölümü dikmeye başlayın ve her bölümle tekrarlayın.



Adım 9: Lady Hareket Etmeye Hazır

The Lady Is Ready to Move

İşte son tasarım. Bu tasarımı çerçeveleyebilir, yastık kılıfı yapabilir ya da istediğiniz herhangi bir şey yapabilirsiniz. Ben bu tasarım dan ne yapmak için gidiyorum ama muhtemelen benim yatak için bir yastık kapağı yapacak :)

Umarım bu Instructable zevk. Teşekkürler!!

KAYNAK: Lady With Umbrella : 9 Steps (with Pictures) - Instructables

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...