10 Şubat 2021 Çarşamba

Geri Dönüşümlü Kazak Demlik Cozy

Recycled Sweater Tea Pot Cozy
Recycled Sweater Tea Pot Cozy
Recycled Sweater Tea Pot Cozy

Geri Dönüşümlü Kazak Demlik Cozy

Dışarısı soğuk olduğunda, ılık bir fincan çay çok güzeldir.

Malzemeleri:

  • Yün Kazak 
  • Iş parçacığı
  • Dize
  • Tutturma veya Düğme
  • Dikiş İğnesi
  • Toplu İğne
  • Kumaş Makas
  • Bant Ölçüsü
  • Tebeşir (isteğe bağlı)
  • Kağıt
  • En önemlisi, bir çaydanlık!



Adım 1: Ölçülerinizi Alın

Get Your Measurements
Get Your Measurements
Get Your Measurements



Adım 2: Desen olun

Make Your Pattern
Make Your Pattern
Make Your Pattern
Make Your Pattern
Make Your Pattern

Bir sonraki adım, uygun olduğundan emin olmak için bir kağıt deseni yapmaktır.



Adım 3: Yün kazağı küçültün




Adım 4: Yün cut

Cut Your Wool
Cut Your Wool
Cut Your Wool
Cut Your Wool
Cut Your Wool

Tebeşir (biraz varsa) ve düz bir kenar kullanarak, kazak hem paralel düz bir çizgi işaretleyin ve çizgi boyunca kesti. Yün bir dikdörtgen keserek başlayacak. Potun çevresi bir tarafın boyutu ve pot yüksekliği artı saçak uzunluğu dikdörtgenin diğer uzunluğudur.

Her zaman kolayca birlikte dikmek için yeterince uzun kumaş bırakmak emin olun, bu dikiş ödeneği olarak bilinir.

Çaydanlık sapı etrafında almak için, yün etrafında sarmak yardımcı olmak için biraz daha uzun bırakılacaktır. Bunun için, ben aslında sapyüksekliği kapsayacak şekilde yeterli ribbing geride bırakarak kazak nervürlü hem kesti.

Emzit deseninizi kullanarak, yününizdeki deliği dikkatlice işaretleyin. Deliğin gerekli olduğu yere, sap alanının alt ve zıt larına yerleştirildiğinden emin olun. Emziği keserken kağıt deseninden daha küçük bir delik kestiğinizden emin olun. Bu rahat olmalı ve her zaman emzile sığdırmak için çok küçük ise daha fazla kesebilir.

Şimdi, uyumu kontrol edin!

Adım 5: Potunuzu Sabitle

Pin Your Pot
Pin Your Pot
Pin Your Pot



Şimdi temel şekli kesilmiş var, tencerenin sapında dikiş boyunca birlikte pin. Bunu içten dışa yap ki dikiş gizlensin.

Tutamacın üzerinden kayması gerektiğinden, tutamacın çevresindeki alanı açık bıraktığından emin olun.

Sabitlenmiş sürümde çok iyi çalışmayan noktalar varsa, dikiş dikmeye başlamadan önce bunları bulup düzelttiğinizi unutmayın.

Adım 6: Dikin

Sew It Up

İğneli hat boyunca, elle veya bir makineüzerinde içten dışa dikin. Şimdi bu fotoğrafta yaptığım gibi, sağ tarafı dışarı çevirin.

Çaydanlık üzerinde bir kez daha uyum test edin.

Adım 7: Düğmenizi Ekle veya Tuttur

Add Your Button or Snap
Add Your Button or Snap

Düğmenizi dikin ve bir ilik kesin. Ya da çayınızı döktüğünüzde rahat ı sağınızda tutmaya yardımcı olmak için sapın altına bir çırpıda dikin.

Adım 8: Scrunch Üst

Scrunch the Top
Scrunch the Top
Scrunch the Top
Scrunch the Top

Çaydanlık üzerinde rahat ile saçak yüksekliği ölçmek. Bu, üstten ne kadar süre kestiğine bağlı.

Etrafında dize bir parça sararak scrunched gibi görüneceğini test edin ve uyacak olup olmadığını kontrol edin.

Adım 9: Saçak Kes

Cut Your Fringe
Cut Your Fringe
Cut Your Fringe

Artık sadanınızın ne kadar uzun olabileceğini bildiğinize göre, onu kesmenin zamanı geldi.

Dikkatle yün ince şeritler kesilmiş, eşit kesilmiş emin olun. Onlar kırmak olmaz yeterince geniş olmalı, ama eğlenceli bir çılgın saç üst yapmak için yeterince ince!



Adım 10: Saçak bitirmek

Finish Your Fringe
Finish Your Fringe

Gevşek bir dikiş ile saçak scrunch ve sıkı çekin. İpi bağlayın ve uçlarını kırpın.

Şimdi, saçak bitirmek için, bitmiş bir görünüm vermek için üst etrafında küçük bir manşet ekleyin.

Adım 11: Süslemenizi Ekleyin

Add Your Embellishment
Add Your Embellishment
Add Your Embellishment

Yaklaşan Sevgililer Günü şerefine, bu rahat kalpleri ekledim. Küçük yün kalpleri kesip saçak ların ucuna sabitledim.

Neyse ki, küçültülmüş yün ile, onlar yün yeterince küçülmüş ise yıpranmaz gibi kalpleri hemming hakkında endişelenmenize gerek yok.

Süslemenizin tek sınırları mevcut kumaşlarınız ve hayal gücünüzdür (ve sabrınız!).

KAYNAK: Recycled Sweater Tea Pot Cozy : 12 Steps (with Pictures) - Instructables

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...