4 Şubat 2021 Perşembe

Pet Şişe ile 33 Geri Dönüşümlü Oyuncaklar

Öğrenmek, oynamak ve aynı zamanda tasarruf etmek için iyi bir fikir evde malzeme toplamak ve geri dönüşümlü oyuncaklar yapmaktır.Hiçbir şey harcamadan çocukları eğlendirmek ne kadar kolay olduğunu göreceksiniz.


Ayrıca bakınız: ▶PET ŞİŞE İLE TAKMA TIRNAK NASIL YAPILIR?
DIY /// PET ŞİŞE İLE RESİM NASIL YAPILIR ?

Pet Şişe ile 33 Geri Dönüşümlü Oyuncaklar 

Toksik olmayan boyalar, tüysüz makas, kağıtlar, yapışkan bantlar ve dikenler ile geri dönüştürülmüş oyuncakları çok eğlenceli hale getirebilirsiniz!

Pet şişe evcil oyuncak, süs ve hatta kumbara olarak hizmet verebilir!

Esnaf Köyü - El Sanatları
Loraine Brummer
El Sanatları Brezilya



Eğer çocuklarınız macerayı seviyorsa, yükseğe uçabilmeleri için jet paketi yapmaya ne dersin?

Oryantal Ticaret
Oryantal Ticaret
Pet şişe ile El Sanatları



Çocuklar eski batı veya çiftlik oynarken keyfini çıkarabilirsiniz, bu durumda bir at büyük hikayeler oluşturmanıza yardımcı olabilir.

10. marifet
Asla kötü aburrido

Robot

Bu şişe ve kapaklar kullanarak robotlar oluşturmak mümkündür, böylece bir şey atık yok!

Fernando Romero
Pet şişe ile El Sanatları
Ek ile oluşturma

Pet şişe arabaları

Arabaları, uçaklar, roketler ve tekneler en erkek ve kız arasında istenen!

H üretici oyuncaklar
Toddler onaylar
Ek ile oluşturma
Dcor ve sen
Pinterest
Kitchendecor
Ek ile oluşturma
Yuri Ostr

Antika oyuncaklar

Çocuklara yaşlı oyuncaklarının nasıl olduğunu öğretmeye ne dersin? Bilboquê, bowling, düşme, gelip gitmek eğlenceli oyunlar ve bu şişe ile kurtarılabilir düşmez.

Yüksek ruhlu sanat
Çocuk toprağı
Öğrenci On
Birlikte zaman
Birlikte zaman
Kolaylaştırır
Pet şişe ile El Sanatları
Ek ile oluşturma
Alternatif köşe
Yararlı DIY
Ek ile oluşturma
Pinterest

Passo a passo: Samyah Godoy

Passo a passo: Artesanato Maria Figueiredo

Adım adım: Fabiana Nogueira ile Diy

Bir pet şişe at yapmak için, birkaç malzeme alır ve sonuç harika! Bunu şu şekilde yapabilirsiniz:

Adım adım: Yeni Şarkı TV

Ayrıca bakınız:
Pet Şişe ile Adım El Sanatları Ile Kolay
Adımile 21 PET Şişe Hediyelik -Walkthrough ile 7 Amazing Fikirler


KAYNAK: Brinquedos Reciclados: 33 Ideias com Garrafa Pet Fáceis de Fazer | Revista Artesanato 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...