15 Şubat 2021 Pazartesi

Plastik Şişe ve İplik : Avize yapımı

 DIY Yarnshade! Get Yarnified With This Project :-)

Plastik Şişe ve İplik : Avize yapımı

Ne renk kombinasyonları yapmak istiyorsunuz? 

Hadi başlayalım!

DIY Yarnshade! Get Yarnified With This Project :-)

Adım 1: İplik yapmak için malzemeler toplamak

Collect Ingredients for Making the Yarnshades




Adım 2: Şişe Üzerinde Çalışma

Working on the Bottle
Working on the Bottle
Working on the Bottle
Working on the Bottle

Kapağı kesin ve şişeyi İpliğinizin olmasını istediğiniz uzunlukta kesin. Ben daha düz bir kesim yapmak için ilk bıçak ve daha sonra makas kullanılır. Şimdi lamba için uygun olup olmadığını görelim :-)



Adım 3: İplik sağlar!

Lets Yarnify!
Lets Yarnify!
Lets Yarnify!
Lets Yarnify!
Lets Yarnify!
Lets Yarnify!

Şişenin boynunda sıcak tutkal ile iplik sabitleme ile başlayın. Şimdi dikkatle büyük bir başlangıç noktası olacak böylece ilk 3 satır olun. Not: Şişenin boynu tutkal tabancasının ısısına karşı daha dayanıklıdır, böylece burada sadece tutkal tabancasını kullanabilirsiniz. Şişenin gövdesindeki plastik daha ince görünüyor ve şişeyi deforme edecek. Tüm amaç tutkal geçiş sağlar ve daire tüm yol aşağı. Her satır için boşluk olmadığından emin olun. Tutkal çok kuru olabilir, çünkü tutkal sadece birkaç satır bir kez ekleyin.



Adım 4: Lamba yı takın ve birkaç tane daha yapın

Insert the Lamp and Make a Few More
Insert the Lamp and Make a Few More
Insert the Lamp and Make a Few More
Insert the Lamp and Make a Few More




Adım 5: Bir Son Dokunuş olarak Güç Kabloları Etrafında Sarma İplik :-)

Wrap Yarn Around Your Power Cords As a Finishing Touch :-)
Wrap Yarn Around Your Power Cords As a Finishing Touch :-)
Wrap Yarn Around Your Power Cords As a Finishing Touch :-)
Wrap Yarn Around Your Power Cords As a Finishing Touch :-)




Adım 6: Ve ışık vardı! :-)

And There Was Light! :-)
And There Was Light! :-)

Sıkı çalışmanızın tadını çıkarma zamanı! :-)

KAYNAK: DIY Yarnshade! Get Yarnified With This Project :-) : 6 Steps (with Pictures) - Instructables


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...