4 Şubat 2021 Perşembe

Satmak veya Hediye etmek için 60 Saç Kurdele Tokası

 laços de fita para cabelo

Orada bir kızın annesi var mı? Şüphesiz aksesuarları çeşitli seçenekler arasında, saç kurdele bağları en çok istenen ve aranan biri olduğunu biliyorum. Sonuçta, onlar yatıştırıcı ve saf güzellik bir hava verir. 

Anneler veya esnaf için olsun, bugün farklı malzemelerden yapılmış saç kurdele tokası için çeşitli modeller bulacaksınız.

Ayrıca bakınız:

Şimdiye kadar tel tokaları yanlış kullandığını sana kanıtlıyoruz!

Makrome Küpe: İki Harika Model Yapmayı Öğrenin

Kurdele Çeşitleri


laços de fita para cabelo
reedecore

Organze kurdele

laços de fita para cabelo

elo7

  • Grogren Kurdele

laços de fita para cabelo
dekorfacil
  • Saten Kurdele

laços de fita para cabelo

valeoclique

60 Saç Kurdele Tokası Modelleri + adım adım

1. Basit dantel

laços de fita para cabelo

eviniz
laços de fita para cabelo
eviniz
laços de fita para cabelo
bina decor
laços de fita para cabelo
elo7


Aşağıdaki videoda ucu ile güzel bir basit yay yapmak öğrenin.

Adım adım: Ju Arts bağları ve taçları

laços de fita para cabelo
eviniz

2. Çift tek döngü

Bu döngü yapmak da çok kolaydır. Küçük, taç ve snares kullanılabilir.

laços de fita para cabelo
reedecore
laços de fita para cabelo
dekorfacil
laços de fita para cabelo
dekorfacil
laços de fita para cabelo
dekorfacil
laços de fita para cabelo
dekorfacil
laços de fita para cabelo
dekorfacil

İşte bir çift kurdele yapmak ve taç koymak için nasıl öğrenmek.

Adım adım: Carol Rodrigues

3. Butik dantel

Bu dantel farklı, zarif ve yapmak çok kolay. Yutmuyor musun? Daha sonra aşağıdaki öğretici bakın.

Adım adım: Alana Rodrigues

Diğer butik dantel modelleri görün.

laços de fita para cabelo
zanaat atölyesi
laços de fita para cabelo
zanaat atölyesi
laços de fita para cabelo
zanaat atölyesi
laços de fita para cabelo
zanaat atölyesi
laços de fita para cabelo
zanaat atölyesi
laços de fita para cabelo
zanaat atölyesi
laços de fita para cabelo
zanaat atölyesi
laços de fita para cabelo
zanaat atölyesi
laços de fita para cabelo
reedecore
laços de fita para cabelo
dekorfacil
laços de fita para cabelo
valeoclique


4. Chanel dantel

Chanel dantel küçük yay ve taçlar için harika bir seçenektir. Çünkü süper hassas ve küçük küçük çocuklar için büyük bir aksesuar seçeneğidir.

laços de fita para cabelo
elo7
laços de fita para cabelo
elo7
laços de fita para cabelo
elo7
laços de fita para cabelo
dekorfacil
laços de fita para cabelo
valeoclique

Nasıl saten kurdele ile güzel bir chanel dantel yapmak için göz atın.

Adım adım: Mari Colatino

5. Catavento dantel

Bu çok neşeli ve rahat bir bağ. Nerede olursanız olun dikkat çek!

laços de fita para cabelo
valeoclique
laços de fita para cabelo
valeoclique
laços de fita para cabelo
valeoclique
laços de fita para cabelo
valeoclique
laços de fita para cabelo
bina decor

Aşağıdaki öğreticide katavento döngüsü nün nasıl yapılacağını öğrenin.

Adım adım: Ateliê da Mari - Mariane Paiva

6. Transpasted dantel

Bu dantel, özellikle birden fazla renk kullanıldığında, muhteşem bir etki verir. Bu dantel kullanmak için büyük bir malzeme saten şerit.

laços de fita para cabelo
dekorfacil
laços de fita para cabelo
dekorfacil

Yukarıdaki fotoğrafta olduğu gibi çapraz döngü yapmayı öğrenmek ister misiniz? Sonra aşağıdaki videoya bakın.

Adım adım: Carol Rodrigues

7. Dantel zarf

Tatlı ve narin bu dantel saç aksesuarları her türlü için harika bir seçenektir: döngüler, yay ve taçlar.

laços de fita para cabelo
dekorfacil

Yukarıdaki görüntüyü aşağıdaki öğreticide nasıl döngüye sokacağımı öğrenin.

Adım adım: Carol Rodrigues

Zarf dantel diğer türleri göz atın ve ilham almak!

laços de fita para cabelo
dekorfacil
laços de fita para cabelo
elo7

Bu döngüler iki veya daha fazla tür karışımı kaynaklanan gibi saç kurdele döngüleri, çok sayıda diğer seçenekler de vardır.

Aşağıdaki resimlerde daha fazla lake modelleri bakın.

laços de fita para cabelo
bina decor
laços de fita para cabelo
elo7
laços de fita para cabelo
bina decor
laços de fita para cabelo
bina decor
laços de fita para cabelo
bina decor
laços de fita para cabelo
bina decor
laços de fita para cabelo
bina decor
laços de fita para cabelo
bina decor
laços de fita para cabelo
bina decor
laços de fita para cabelo
bina decor
laços de fita para cabelo
bina decor
laços de fita para cabelo
bina decor
laços de fita para cabelo
dekorfacil
laços de fita para cabelo
dekorfacil
laços de fita para cabelo
dekorfacil
laços de fita para cabelo
dekorfacil
laços de fita para cabelo
dekorfacil
laços de fita para cabelo
dekorfacil
laços de fita para cabelo
bina decor
laços de fita para cabelo
bina decor
laços de fita para cabelo
bina decor
laços de fita para cabelo
bina decor
laços de fita para cabelo
bina decor


Kurdele Nasıl Yapılır?

Bu makale boyunca saçlar için şerit bağları çeşitli modeller yapmak için nasıl bazı video öğreticiler gördüm. Ama burada adım adım çok kolay bir adım var, şimdi başlayan ve video ile öğrenmek sevmiyorum olanlar için.

Sana gurgurla çift kurdeleli kravat yapmayı öğreteceğiz. Şuna bir bak!

Şunları yapmanız gerekir:

  • Seçtiğiniz Gorgurão bant;
  • Makas;
  • Sıcak tutkal;
  • Kalın çizgi.

1. Yaklaşık 24 cm her ve bitirmek kullanılacak üçüncü bir küçük parça, gorgurão bant iki adet kesin.

2. Orta işaretlemek için ikiye büyük şeritler birini katlayın. Şimdi kıvrımı geri alayın ve aşağıdaki resimde olduğu gibi bandın iki ucunu bu işarete yerleştirin.

laços de fita para cabelo

3. Merkezi sıkın ve hattı ile tutmak için birkaç dönüş ler alır.

laços de fita para cabelo

4. İşlemi diğer büyük bantla tekrarlayın.

laços de fita para cabelo

5. Bu yapıldıktan sonra, diğer üzerinde bir döngü yerleştirin ve eklem yapmak için iki ortasında çizgi geçmek.

laços de fita para cabelo

6. Bitirmek için ayrılmış küçük bant alın ve ortasında bir düğüm kravat.

laços de fita para cabelo

7. Şimdi zaten hazır döngü almak ve önünde sıcak tutkal geçmek. Hattı gizlemek için bandı düğüme yapıştırın ve makasla yapışan aşırılıkları kesin.

laços de fita para cabelo

Döngünüz şu şekilde görünecektir:

laços de fita para cabelo

Adım adım ve görüntüler: ReeDecore

Yorumlarda bize en çok hangi kravatı beğendiğinizi söyleyin!

KAYNAK: 

60 Laços de Fita para Cabelo Para Vender ou Presentear | Revista Artesanato

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...