16 Mart 2021 Salı

Parlayan Bahçe İnci Kolye

 

Yeni başlayan boncuklar için mükemmel, ayrıntılı adım adım talimatlarla tamamen gösterilen kolay ve ücretsiz bir desen. 

Bu dikişli DIY bilezik kristaller, inciler ve tohum boncukları ile çalışmak için mükemmel bir yoldur.



                                               BAHÇE GERDANLıK

Malzemeler (toka dahil olmayan 16 inçlik bir kolye için):

• Mumlu Naymo veya C-Lon ipliği, D boyutu; veya 6 lb FireLine, tercihiniz
hangisi olursa olsun • Yaklaşık 300 boyutlu 11/0 tohum boncukları veya Delica boncukları: Miyuki Delica #34 Lt. Gold Platedkullandım.
• Yaklaşık 80 boyutlu 4mm cam inciler (veya herhangi bir 4mm yuvarlak boncuk): Swarovski Krem cam incilerkullandım.
• Yaklaşık 63 boyutlu yeşil 4mm bicone kristalleri: Swarovski Hakikullandım.
• Yaklaşık 40 boy gül 4mm bicone kristalleri: Swarovski Rose Satenkullandım.
• toka



Adım 1: Bu kolyeyi oluştururken iplik eklemeniz gerekecek, bu yüzden rahat çalıştığınız bir uzunlukla başlayın ve iğnenizi ipliğe geçirin.

Yeşil bir kristal, bir tohum boncuk, yeşil bir kristal, bir tohum boncuk, yeşil bir kristal ve bir tohum boncuk ip.

Tokanın bir ucunun takılması için 14-16 inç kuyruk bırakarak, boncukları çift düğümlü bir daireye bağlayın:

Adım 2: Yeşil kristalden, tohum boncuktan ve yeşil kristalden geri dönün:

Adım 3: Bir tohum boncuk, bir inci, bir tohum boncuk, bir inci ve bir tohum boncuk ip.

Son adımın sonunda çıktığınız yeşil kristalin içinden dönüp gidin:

Adım 4: Kolyenize biraz daha güç vermek için aynı boncuklardan geri dönün:

Adım 5: Tohum boncuk ve inci ile geri devam edin:

Adım 6: Bir tohum boncuk, bir inci, bir tohum boncuk, pembe bir kristal, bir tohum boncuk, pembe bir kristal ve bir tohum boncuk ip.

Son adımın sonunda çıktığınız incinin içinden dönüp gidin:

Adım 7: Kolyenize biraz daha güç vermek için aynı boncuklardan geri dönün:

Adım 8: Tohum boncuk, inci, tohum boncuk, pembe kristal ve tohum boncuk ile geri devam edin:

Adım 9: Dize 3 tohum boncukları.

Son adımın sonunda çıktığınız tohum boncukunun içinden dönüp gidin:

Not: Picot kenarını istemiyorsanız, bu adımı atlamanız yeterlidir.



Adım 10: Pembe kristal, tohum boncuk, inci, tohum boncuk ve inci (hepsi KIRMIZIile vurgulanır) üzerinden geri gidin:

Adım 11: Bir tohum boncuk, yeşil bir kristal, bir tohum boncuk, bir inci ve bir tohum boncuk ip.

Son adımın sonunda çıktığınız incinin içinden dönüp gidin:

Adım 12: Kolyenize biraz daha güç vermek için aynı boncuklardan geri dönün:

Adım 13: Tohum boncuk ve yeşil kristalden geri dön:

Adım 14: Bir tohum boncuk, yeşil bir kristal, bir tohum boncuk, yeşil bir kristal ve bir tohum boncuk ip.

Son adımın sonunda çıktığınız yeşil kristalin içinden dönüp gidin:

Adım 15: Kolyenize biraz daha güç vermek için aynı boncuklardan geri dönün:

Adım 16: Tohum boncuk ve yeşil kristal (her ikisi de KIRMIZIvurgulanır) aracılığıyla aşağı doğru devam edin:

Kolyeniz istediğiniz uzunluğa, eksi yarım inç ve tokanızın uzunluğuna kadar 3 ile 16 arası adımları tekrarlayın.

Adım 17: Tokanın bir ucunun takılması için, son adımın sonunda çıktığınız yeşil kristalin yanındaki tohum boncuklarından geçin (KIRMIZI ile vurgulanır).

Üç tohum boncukları diz.

Tokadan geç ve sonra az önce astıdığın son tohum boncuklarından geç:

Adım 18: İki tohum boncuk daha diz.

Adım 17'nin başında geçtiğiniz tohum boncukunun içinden geri dönün (KIRMIZIile vurgulanır):

Tohum boncukları ve tokalar arasında iki kez daire çizerek takviye edin.

Tokanın diğer ucunu takmak için, iğnenizi Adım 1'den kuyrukla geçirin. Adım 17 ve 18'i yineleyin.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...