24 Şubat 2014 Pazartesi

Koruncuk Vakfı (KORUNMAYA MUHTAÇ ÇOCUKLAR)



Koruncuk Vakfı  
(KORUNMAYA MUHTAÇ ÇOCUKLAR)


1979 yılında gönüllü kişiler tarafından kurulan Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfı olarak her çocuğun ve gencin;




 şefkat, sevgi ve anlayış görme,
 yeterli beslenme ve sağlıklı bir ortamda yaşama,
 oyun ve eğlence olanaklarından yararlanma,
 çağdaş bir eğitim alma ve yeteneklerini geliştirme,
 kısacası insan haysiyetine yakışır bir şekilde yaşama hakkı olduğuna inanmaktayız.

Vakfımız, kurduğu Çocukköyleri ile Koruncuklara barınma, eğitim, sağlık desteği sunarak kültürel ve sanatsal aktivitelerle de kişisel gelişimlerini desteklemektedir.

Koruncuk Vakfı olarak aynı zamanda hakları risk altında olan tüm çocukların karşılaşabileceği olumsuz sosyal etkileri en aza indirmek için faaliyette bulunmakta; bu amaçla önleyici, koruyucu ve iyileştirici çalışmalar yürütmekteyiz.




Bolluca Çocuk köyümüzde kişisel varlığı tehdit altında olan Korunmaya Muhtaç Çocukları (Koruncukları) sevgiyle yaşatıyor, büyütüyor ve eğitiyoruz. Onları, sağlıklı ve kendi ayakları üzerinde duran bireyler haline getirip, topluma kazandırıyoruz.




Koruncuk Kimdir?
Koruncuk kısaca Korunmaya Muhtaç Çocuk demektir. Koruncuklar Bolluca Çocukköyümüzde yaşamakta, sevgiyle büyümekte ve iş sahibi olabilecek bireyler haline gelmektedirler.. 



Bir KORUNCUĞUN bir yıllık eğitim ve sağlık giderlerine 

katkıda bulunup bir iyilik yapmak istermisiniz?



Bağışlarınız için;

https://www.koruncuk.org/elverinhayatatutunsun/bagisyapin



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...