27 Ocak 2019 Pazar

Diy - Şişe kapağının (metal-plastik) 15 yaratıcı geri dönüşüm fikri

şişe kapağı ile el sanatları
Diy - Şişe kapağının (metal-plastik) 15 yaratıcı geri dönüşüm fikri
Şişe kapakları o kadar küçük nesnelerdir ki, çevreye zararı olacağını bile düşünmeyiz.
Ama iyi olan, küçük olmasına rağmen, güzel parçalarla tekrar kullanılabilecek olmalarıdır




Cam Şişe Kapağı Veya Pet Şişe Kapağı İle Yapabileceğimiz 15 Geri Dönüşüm Fikirleri
1. Cam şişe metal kapağından kolye yapabiliriz.



2. Cam şişe metal kapaklarından duvar süsü



3. Kapaklı çerçeve :))



4. Rozet



5. Şişe kapağı barı 



6. metal kapaklı Rüzgar zili



Kaynak: diyprojects.com

7. Renkli Kapak Perdesi



8. Kapak mozaikli tezgah



Kaynak: happymodern.ru

9. Kapaklı kapalı yürüyüş yolu



Kaynak: happymodern.ru

10. Amerikan servisleri



Kaynak: happymodern.ru

11. Kapakların parlaklığı



Kaynak: happymodern.ru

12. Kapak Saati



Kaynak: happymodern.ru


13. plastik kapaklardan sandalye



Kaynak: happymodern.ru

14. Kapaklı duvar dekorasyonu



Kaynak: happymodern.ru


Kaynak: NlnDnys

Gördüğünüz gibi, şişe kapakları geri dönüşüm için, gerçekten birçok imkan sunuyor. Anahtarlıklar ve kolye gibi küçük kişisel eşyalar yaratma amacıyla kullanıldığı gibi, evin dekorasyonunda kullanılan kapaklar göz ardı edilemez. 
Eminim bugünden itibaren bu küçük nesnelere öncekinden çok farklı bir şekilde bakacaksın, değil mi?

6 yorum:

  1. Ufkum açıldı tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim.Yorum ve kartı için ben size teşekkür ederim..

      Sil
  2. Ama bunlar süper olmuş :) anahtarlığıma bakıyorum şu an :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di miii:)) Hepsi birbirinden güzel fikirler..Anahtarlığını ben de çok beğendim hatta bu hafta deneyeceğim inş..

      Sil
  3. Bana yardımcı olur musunuz? Anahtarlık için asıl malzemeler nelerdir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrıntılı yapımı için linkini vereyim size..
      https://nalan1907.blogspot.com/2019/02/gazoz-kapagndan-anahtarlk-yapm.html

      Sil

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...