3 Ocak 2020 Cuma

2019 Okuduğum kitapların Listesi #okudumbitti


2019 

Yılın başında tanıştığım 

1000Kitap.com - Kitapseverlerin Sosyal Ağı  

sitesinde yıl içinde okuyacağım hedef kitap sayımı 

100 demiştim. 


Çünkü okumayı çok seviyorum. 






Kendimden utandım yarı bile yapamamışım😔 

Ama arada 5 ay hiç kitap okumamışım. 

Çok kızdım kendime 😡 

En azından yarı yapardım belkim de 🙃 



Yine de 2020 kitap okuma hedefimi 100 yaptım ve okuyacağım...




İşte 2019 

Okuduğum kitapların Listesi 

#okudumbitti 


  1. Beyoğlu'nun En Güzel Abisi - Ahmet Ümit
  2. Ay Işığı Sonatı  - Stefan ZWEIG
  3. Lyon'da Düğün - Stefan ZWEIG
  4. Geçmişe Yolculuk - Stefan Zweig
  5. Olağanüstü Bir Gece - Stefan Zweig 
  6. Her gün - David Levithan #okudumbitti
  7. Başka Bir Gün - David Levithan #okudumbitti
  8. Amok Koşucusu - Stefan Zweig
  9. Bir Kadının Yaşamından Yirmi Dört Saat - Stefan Zweig
  10. Bir Çöküşün Öyküsü - Stefan Zweig
  11. Clarissa - Stefan ZWEIG
  12. Mucize - R.J. Palacio
  13. Sol Ayağım - Christy Brown
  14. Yaşlı Adam ve Deniz (İhtiyar Balıkçı) - Ernest HEMINGWAY
  15. Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer - Laurent GOUNELLE
  16. Fareler ve İnsanlar - John STEINBECK
  17. Aklından Bir Sayı Tut (Dave Gurney Serisi 1) - John Verdon
Dip Not : Kitap İncelemeleri için ismini tıklamanız yeterlidir.


13 yorum:

  1. Güzel kitaplar okumuşsun :) Umarım 2020'de hedefine ulaşırsın canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler..İnş bakalım zaman ne gösterecek 😀

      Sil
  2. 1000kitap'ı ben de severek kullanıyorum. Çabuk unutan biri olarak, bir düzen oluşturmamı sağladı :)
    Bu yıl hedefinize ulaşırsınız umarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de çok unutkanım.Yıllar önce de ajandaya yazardım okuduğum kitapları...Kaybetmişim çok üzüldüm..allahtan 1000kitap sitesini buldum.hatırladıklarımı hemen ekliyorum.yeni ajandam oldu

      Sil
  3. Hadi bakalım, bu yıl ikimizde tembellik yapmayız inş..Bol okumalı yıllar ikimize de

    YanıtlaSil
  4. Stefan Zweig listenizde çok var,severek okuyorsunuz o zaman..Ben hiç okuyamıyom uzun süredir, kitap okumada deep bir numara olmalı herhalde maijallah..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kitap okuma da Deep süper..Eline kimse su dökemez..

      Sil
  5. fareler insanlar ile ihtiyar adam deniz, bu listenin yıldızları. diğerleri yumuşak hafif kitaplarmııış :) zweig gözden demek kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet soft takılmışım bu yıl😜 Zweig kızım sayesinde..ben ne bulsam okurum

      Sil
  6. diziler yap tabiiii ne güzel ben de öğreneyim yeni dizileeer :) şimdi, yeni yılda, önce atiye izledim, gizem dizisi, sonra, rita, danimarka okul dizisi, şimdi de iki dizi izliyom geceleri, biri virgin river, kırsalda bir ebenin hayatı, dram ve aşk, diğeri de amerikan crime story, ünlülerin cinayetleri, gianni versace mesela, penelope cruz oynuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla başladım ben de listelemeye...Ben Black Mirror bitirdim, Blacklist başladım.Normal sezon dizilerine de devam. Amerikan crime story aklımda başlayacağım onada inş

      Sil
  7. black mirror, ülkemizde en sevilen en çok izlenen birinci dizi :) blacklist en sevdiklerimden, yedinci sezonu devam ediyo şu anda, marta dek yeni yıl arası verdi, ikisi de var blogumda :) blacklist çok heyecanlı yaaa, bakalım raymond reddington'u sevecek misin? ray başkan diyorlar ona hayranları :) bakalım, red ile liz in ilişkisini çözebilecek misiin hihi :) black mirror bazı bölümleri müthiş bazı bölümleri kötü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blacklist 1.sezon 14.Bölüm deyim...Bakalım bakalım çözebilcem...Babası işte diye seyredip duruyorum 😜 Bakalım nereye bağlanacak.. Black Mirror 3.sezon 1.bölüm güzeldi...

      Sil

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...