15 Eylül 2019 Pazar

McDonald’s Billboard’ları Arı Oteline Dönüştürdü

Böylece, reklam panosunun arkasını minik “oteller” haline getirmek için dış reklamcılık şirketi JCDecaux ile birlikte çalıştı.
McDonald's, her yıl dünya çapında 1.8 milyar ABD dolarını reklam ve promosyonlara harcayarak bakım ve yeşil bir şirket olma imajını geliştirmeye çalışıyor. Arıların biyoçeşitliliğini teşvik etmek için bu yerelleşmiş çabalar mükemmel olsa da - şu ana kadar tek bir reklam panosunun arkasına kurulmuş 6 'otel' var - bunlar şirketin çevreye verdiği zararla karşılaştırıldığında soluk görünüyorlar.


Tahtadan evler yabani arıların ve diğer böceklerin de yuva yapabilecekleri şekilde tasarladı.

Arı otelleriyle ilgili videoyu burada bulabilirsiniz.

İsveç McDonald’s’ın bu yıl Dünya Arı Günü için yaptığı mini restoran tasarımı ise hem şirinliği hem de arılara sunduğu ciddi katkı ile gönülleri fethetti.



Kaynak: https://www.boredpanda.com/billboards-bee-hotels-mcdonalds/
Kaynak: https://pazarlamasyon.com/mcdonalds-billboardlari-ari-oteline-donusturdu/

4 yorum:

  1. Fikir güzel ama acaba balı ne yapacaklar diye düşünmeden de edemeyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç düşünmemiştim sanırım 🤨 Bi araştırayım hemen

      Sil
  2. Selamlar Blogunuzu Takipteyim Sizde Benim Blogumu TAKİP EDERSENİZ ÇOK SEVİNİRİM ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler...Hoşgelmişsiniz dünyama..Hemen iadeye ziyarete geliyorum

      Sil

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...