19 Kasım 2019 Salı

Her gün - David Levithan #okudumbitti

Her gün - David Levithan #okudumbitti 


Uzun otobüs yolculuklarında kitap okumayı çok severim. 21.Ocak.2019 Şubat tatilinde Kastamonu'ya giderken yolda okumaya başladım bu kitabı ve çok farklı olan konusu sayesinde bir çırpıda bitirdim. Hemen arkasında Levithan'ın ikizi dediği kitabı 'Başka Bir Gün' ü okudum.


Gelelim  kitap ve yazar hakkındaki bilgilere.

New York Times Çoksatanı; 2012 ve 2013 yıllarında bir çok En İyi Gençlik Kitabı ödülünü almış bir kitapdır.




Ön Kapak Bilgileri;

Her Gün

David Levithan

Her gün farklı bedende.
Her gün farklı hayatta.
Her gün aynı kıza aşık.



Arka Kapak Bilgileri;

"Uyandım.
Anında kim olduğumu anlamam gerekti.
Mesele sadece bedenim de değil...
gözlerimi açtığımda kolumun renginin 
açık mı koyu mu olduğu,
şişman mı zayıf mı olduğum,
yara bere içinde mi yoksa
pürüzsüz mü olduğum...
Her sabah farklı bir beden de uyanıyorsanız,
Vücut en kolay alışılan şey.
Kavraması güç olabilen ise 
bedenin önceden yaşamış olduğu hayat.

Her gün başka biriyim. Ben, kendimim;
kendim olduğumu biliyorum
ama ayrıca başka biriyim de.

Hep böyle olageldi."






" A' nın arkadaşı yok. Ebeveyni yok. Ailesi yok. Mülkü yok. Evi bile yok.
Çünkü her gün başka birinin bedeninde uyanıyor.
Her sabah farklı bir yatak. Farklı bir oda. Farklı bir ev. Farklı bir hayat.

Rhiannon' la tanıştığı anda ona aşık olan A için gece çöktüğünde her şey sona ermiştir. Çünkü hiçbir zaman bir insanın bedenine ikinci kez girememektedir. Ancak A, genç kızı aklından çıkaramayınca ve Rhiannon onun yaşama sebebi haline gelince her gün, farklı hayatlar yaşamış farklı bedenlerde ona geri dönmeye çalışacaktır. 
Bir de onu aşkına inandırmaya..."




 Kitap Hakkındaki Eleştiriler;

"Levithan, okuyucuları ele geçirecek, karşı konulmaz bir eser yaratmış... Her Gün, bir uslup denemesi ve hayal gücü deneyi..."
BOOKLİST

"Çekiciliğini yitirmeyecek, komik ve aşkın ta kendisi gibi...İhtişamlı bir kitap."
LOS ANGELES TİMES














Her gün - David Levithan #okudumbitti 
Başka bir gün - David Levithan #okudumbitti 


2 yorum:

  1. Bu kitabı daha önce görmüştüm ama henüz okuma fırsatı bulamadım. Fırsat bulabilirsem eğer şans vereceğim. Malum listeler baya kabarık. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...