20 Kasım 2019 Çarşamba

Skies of Turkey - Türkiye'nin Semaları (2 Yıllık Dron Çalışması)

Skies of Turkey - Türkiye'nin Semaları 

(2 Yıllık Dron Çalışması)


Mükemmel bir çalışma olmuş. Halil kardeşimizin ellerine emeğine sağlık...Ülkeme tekrar aşık oldum...







Instagram: https://www.instagram.com/bekartravels/ www.halilbekar.com
Merhaba dostlarım, İki yıl önce bu projeye başladığımda bu kadar süreceğini düşünmemiştim. 6 ay video biriktirdikten sonra yaparım diye düşünmüştüm. Ama burası da güzelmiş orası da güzelmiş bunu da çekeyim derken aradan 2 yıl geçti. 2 yıldır biriktirdiğim bu görsellerle derlediğim çalışmamı sonunda bitirebildim. Bu proje her ne kadar uzun sürse de üstünde çalışmak çok keyifliydi. Umarım siz de keyif alırsınız. Video hakkında siz ne düşünüyorsunuz? Yorumlarda görüşlerinizi belirtmeyi ve bu videoyu paylaşıp daha fazla insana ulaşmama yardımcı olursanız çok sevinirim :) Sağlıcakla, Halil
The video shows the diversity of Turkey via drone shots. It took me 2 years to gather these video clips. So this is a work of two years of shooting in different locations of Turkey. I have been editing this video for a while now. But finally I finished it. I hope you like it. Please share it with your friends you want to show Turkey and feel free to comment below.



Halil Bekar





Yerleri öğrenmek isteyen çok arkadaş olmuş. Koruyup sahip çıkacağınız umuduyla paylaşıyorum. Sevgiyle,

0:00 Şavşat Karagöl / Artvin 0:07 Tahtalı Zirve / Antalya 0:12 Eber Gölü / Afyonkarahisar 0:15 Mavikent Tabiat Parkı / Antalya 0:22 Kapadokya / Nevşehir 0:25 Tunca Vadisi / Rize 0:33 Eber Gölü / Afyonkarahisar 0:36 Eski Kale / Adıyaman 0:42 Termessos / Antalya 0:47 Zilkale / Rize 0:50 Tobamzga Yaylası / Rize 0:54 Yedigöller / Bolu 0:59 Eski Halfeti / Şanlıurfa 1:05 Borçka Karagöl / Artvin 1:12 Aladağlar / Adana/Niğde/Kayseri 1:18 Hatila Vadisi / Artvin 1:24 Tunca Vadisi / Rize 1:30 Aladağlar / Adana 1:33 Tahtalı Zirve / Antalya 1:36 Valla Kanyonu / Kastamonu 1:40 Cendere Köprüsü / Adıyaman 1:43 Azdavay - Çatak Kanyonu / Kastamonu 1:45 Uludağ / Bursa 1:48 Uzungöl / Trabzon 1:52 Uzungöl / Trabzon 1:54 Eski Halfeti / Şanlıurfa 1:59 Salda Gölü / Burdur 2:03 Kelebekler Vadisi / Muğla 2:05 Salda Gölü / Burdur 2:07 Manyas Kuş Cenneti / Balıkesir 2:12 Uçhisar Kalesi / Nevşehir









Instagram: https://www.instagram.com/bekartravels/ www.halilbekar.com


4 yorum:

  1. Güzel çalışma ülkemiz içinde tanıtım bakımından önemli
    bu geçlere devletimiz destek olmalı önlerini açmalı diye düşünüyorum
    editöre teşekkür ederim ...Bende sayenizde kanaldan haberdar oldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle gençlerimize destek olmamız lazım. Çok güzel işler başarıyorlar. Destek için paylaşım şart

      Sil
  2. Çok güzel olmuş .harika açılarla harika yerlerin video su dile kolay iki yıl . Tebrik ederim başarılar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halil kardeşimizin emeğine sağlık...Teşekkürler

      Sil

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...