24 Mayıs 2020 Pazar

Amazon paketi doğum günü pastası


Amazon paketi doğum günü pastası
Doğum günü, sevdiklerinize ne kadar değer verdiğinizi göstermek için harika bir fırsattır. Hepimiz hayatımızdaki önemli insanlara olan sevgimizi her gün göstermek için çaba harcarız, ancak doğdukları gün daha fazladan. .. Ama yıllardır tanıdığınız ve muhtemelen her şeyi denediğiniz birini nasıl şaşırtırsınız? 
Eğer tüm fikirleri bitirdiyseniz, bu adamı izleyin ve öğrenin!


“Ambalajı açmayı” seven bir blogcu için paket şeklinde bir pasta. Kek Mac MacGuire, karısı Emily'nin doğum gününe hazırlanıyor. Online alışverişi seviyor, bu yüzden Amazon tarafından teslim edilen koliler neredeyse her gün verandalarında görünüyor.
ABD'de ikamet eden, bir paket gibi görünen bir pasta sipariş etti. İncelik o kadar gerçekçi oldu ki, ilk başta Emily'nin önünde İnternet'ten başka bir koli olduğuna gerçekten inanıyordu:





Emily pastayı ilk gördüğünde, bunun gerçek bir Amazon kutusu olduğuna inanıyordu. “İlk başta bir kutu olduğunu düşündüm, sonra fark etmediğimde çok güldüm. Sonunda beni yakaladığını gerçekten hissettim! 

Nakliye bandı ve otantik görünümlü ambalaj bandı ile birlikte bu gerçekçi kek, Dunn'ın Sweet Dreams Bakery tarafından yapıldı ve maliyeti yaklaşık 50 $. 
Kaynak: boredpanda http://secondstreet.ru/blog/rezepti/tort-v-vide-posylki.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...