17 Mayıs 2020 Pazar

Taşınabilir Çeşni Kutusu Yapımı

DIY çeşni caddy kamışı dokuma sarılmış ve sap ile tahtaya bağlı dört çorba kutuları yapılan

 Hem taşınabilir hem de şık olan bu DIY çeşni kutusu, arka bahçedeki barbekülerde masanıza güzellik katacak.





Aşama 1

Adım 1

Bir ahşap tahta üzerinde iki (veya üç) boş teneke kutuların yüksekliğini ve genişliğini işaretleyin ve daha sonra tahta boyutunu kesmek için dairesel bir testere kullanın.
Adım 2
Adım 2

Boyut olarak kamış dokuma parçalarını kesin ve boş teneke kutuların etrafına yapıştırın (önce kutulardan etiketleri çıkardığınızdan emin olun). Tutkal kuruyana kadar bastonun yerinde kalmasını sağlamak için lastik bantları kutuların etrafına sarın.
Aşama 3
Adım 3

Tahtanın her iki tarafına iki (veya üç) teneke kutu yerleştirin ve teneke tahta vidaları ile tahtaya bağlamak için bir matkap kullanın.
4. Adım
Adım 4

Bir sap oluşturmak için, ahşap içine iki pirinç döşeme mermi çekiç tarafından ahşap bir deri kayış takın. Alternatif olarak, iki ahşap vidayı takmak için delebilirsiniz. 
Adım 5
Adım 5 Ücretsiz çeşni etiketlerimizi

indirin ve yazdırın , çeşni şişelerinin etrafına yapıştırın veya yapıştırın ve bitti!

Kaynak: hunker.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...