29 Ocak 2021 Cuma

Süt Kutusundan Oyuncaklar: 32 Adım Adım Fikirler

 

Süt Kutusundan Oyuncaklar: 32 Adım Adım Fikirler

Yeni şeyler yaratmayı öğrenmek için çocukları ekranın önünden almaya ne dersin? Bugün nasıl süt kutusu oyuncaklar, eğlendirmek ve çocukları eğlendirmek için mükemmel bir yoldur yapmak için size öğretecektir.


32 Süt kutusu oyuncak fikirleri

Günümüzde bulunması kolay bir malzeme varsa, o süt kartonlarıdır. Muhtemelen zaten evde birkaç var, bu yüzden burada bu şeyler yeniden nasıl bazı eğlenceli fikirler vardır.

Tramvaylar ve uçaklar

Arabalar, uçaklar ve kamyonlar süt kartonları ile yapmak çok kolaydır. Çocuklar hayal gücünü kullanarak kağıt, mürekkep veya EVA ile dekore edebilirler.

Ek ile oluşturma
Ders planları
Merhaba harika
Ek ile oluşturma
Çeşitli Sanatlar Atölyesi
Çeşitli Sanatlar Atölyesi
Çeşitli Sanatlar Atölyesi
Çeşitli Sanatlar Atölyesi



Evler

Evler, kaleler ve tüm kasabalar çeşitli boyutlarda süt kartonları yapılabilir.

Ek ile oluşturma
Ek ile oluşturma
Ek ile oluşturma
Ek ile oluşturma
Ek ile oluşturma
Ebeveyn
cf7579c4931a76e059238a77e05926d3.jpg
Ek ile oluşturma
Ek ile oluşturma
Ek ile oluşturma



Kukla

Bir hikaye anlatmak için, hiçbir şey eğlenceli ve renkli kuklalar daha iyi! Kutuları keyfini çıkarın ve birçok karakter olun.

El sanatları nasıl yapılır?
Pinterest

Tekne

Evde havuzun var mı? Süt kartonları gerçekten yüzen teknelere dönüşebilir!

Whasians yetiştirme
Ek ile oluşturma
Çömlekçilik Ambarı

Yaratıcı zihinler, binicilik blokları, kuş evleri, bitki kapları, robotlar ve evcil hayvanlar, şeyler yaratma süt karton sonsuz olanaklar bakın.

Ek ile oluşturma
Özelleştirme
Deko Stile
Deko Stile
Merhaba Harika
Deko Stile
Çilekli Anne Kek
Merhaba Harika

Bir süt kutusundan oyuncak yapma

Bazı süt karton oyuncaklar yapmak öğrenmek için birkaç video var:

Bu pisi kukla eğlenceli ve yapmak kolaydır:

Adım Adım: Amelia Zarif DIY Crafts

Eğer çocuklar müziği seviyorsa, onlar için biraz sanfoninha yaratmaya ne dersin?

Adım adım: Atelier Da Vika

Maceralar sevenler için, bu uçak çok eğlenceli bir oyuncak olacak:

Adım adım: Çeşitli Sanatlar Atölyesi

Bebeklerin buzdolabına ihtiyacı var mı? Bu öğreticide şu şekilde bir tane yapabilirsiniz:

Adım Adım: Amelia Zarif DIY Crafts

KAYNAK: Brinquedos de Caixa de Leite: 32 Ideias Com Passo a Passos | Revista Artesanato

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...