19 Şubat 2021 Cuma

Kapınızı bu kolay DIY püsküllü ile süsleyin

 

Boho Door Tassel


Bu DIY püskülünün bir kapıya eklediği dokulu dokunuşu çok seversiniz. Ahşap boncukların topraklığı ile eşleştirilmiş, alanınıza sıcaklık getirir. Ayrıca, yapımı bir o kadar kolay. Bu yüzden bu projeyi uzun hafta sonu ajandanıza ekleyin, çünkü - kapı tokmağı, çekmece sapı veya sandalyenin arkasına asılı - bu püskül, nereye asarsanız asın hem stil hem de misafirperverliğin bir sembolü olacaktır.

 



Nasıl Yapılır?
 
Boho Door Tassel 1
 


1.
Adım Püskülünüzün kapınızda ne kadar süre asılı olmasını istediğinizi öğrenin. İstenen uzunluğu altı kez çarpın ve bir ip parçasını bu uzunluğa kesin. 9 inç püskül istediğimiz için 15 santim ip kestik.

Boho Door Tassel 2


2.
Adım İpinizi üçte bire katlayın ve sonra kemer şeklinde şekillendirin. Renkli nakış diş ipi sarmak istediğiniz kemerin her iki tarafına ressam bandı sarın.

Boho Door Tassel 3


3.
Adım Bantladiğiniz bölümün bir ucuna çift düğümlü bir nakış diş ipi bağlayın. Nakış diş ipi bantlı bölümün bir ucundan diğerine sıkıca sarın ve ipi tamamen gizlemek için üst üste bindirin. Sonunda, diş ipi ile bir düğüm sabitleyin, kuyruğu kesin ve bandı çıkarın.

Boho Door Tassel 4

Adım 4


Bir döngü oluşturmak için ip tellerini birbirine bağlayın. Farklı bir renkli nakış diş ipi ile sabitlemek için bir düğüm bağlayın. Düğümün kuyruğunu kesme. Yeni diş ipi rengini, yaklaşık 1 inçlik bir bant oluşturana kadar döngünün tabanına sarın. Nakış ipinin ucını başlangıçta bıraktığınız kuyruğa bağlayın, kuyrukları kesin.

Boho Door Tassel 5

Adım 5


Gevşek ip telleri oluşturmak için püskül ucundaki ilmekleri kesin. Püskülleri kabartmak için her ip telinin uçlarını çözün ve parmaklarınızla tarayın. Uzunluğu istediğiniz gibi kesin.

Boho Door Tassel 6

Adım 6


Ahşap boncukları bir sicim veya dize uzunluğuna dizin ve bir döngü oluşturmak için uçları sıkı bir çift düğüme bağlayın. Halkanın kapı tokmağınıza sığacak kadar büyük olduğundan emin olun.

Boho Door Tassel 7

Adım 7


Püskülün üstünde kullandığınız nakış diş ipi rengini kullanarak püskülü sıkı bir çift düğümle ahşap boncuklara bağlayın. Kuyrukları kırpın. Asıl ve her geçtiğinizde sıcak bir karşılamanın tadını çıkarın!

The Absolute Easiest Tutorial on How to Paint a Rattan Chair

Ahşap Bitki Askısı

Ultimate Backyard Glampover

Asılı Komodinin

Handmade Clay Bells

El Yapımı Kil Çanlar  


 

KAYNAK: HUNKER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...