12 Şubat 2021 Cuma

Tığ işi Örgü Büstiyer : 21 model anlatımlı

 cropped de crochê com gráfico

Tığ işi Örgü Büstiyer : 21 model anlatımlı

Ayrıca bakınız:

19 Tığ İşi Yazlık Bluz Modelleri Ve Yapılışları

BLUZ BAĞI YAPILIŞI


 

Tığ işi Örgü Büstiyer : 21 model anlatımlı

Temel

cropped de crochê com gráfico
kjhcreative


cropped de crochê com gráfico
DIY4ever
cropped de crochê com gráfico
Elo7
cropped de crochê com gráfico
Daha fazla tığ örme

Tek ön

cropped de crochê com gráfico

Kamila Nolascocropped de crochê com gráfico


Ravelry
cropped de crochê com gráfico
Sonsuza kadar 21
cropped de crochê com gráfico
Serbest Piyasa
cropped de crochê com gráfico
Etsy

Saçak

cropped de crochê com gráfico

Etsy


cropped de crochê com gráfico
Sonsuza kadar 21
cropped de crochê com gráfico
Granny Meydanı
cropped de crochê com gráfico
Katia Ribeiro
cropped de crochê com gráfico
Hastayım


Uzun kollu

cropped de crochê com gráfico

Revolve giyim
cropped de crochê com gráfico
Daire
cropped de crochê com gráfico
San Jose Deniz

Çocuk

cropped de crochê com gráfico

El Sanatları adım adım


cropped de crochê com gráfico
El Sanatları adım adım
cropped de crochê com gráfico
Etsy
cropped de crochê com gráfico
Etsy

Grafik ile kırpılmış bir tığ yapma

Bu eşsiz ön parça çok modern yaprakları bir yaka vardır.

Bu kırpılmış crossstraps daha sofistike bir görünüm verir.

Bu renkli ya da parçanın geri kalanının rengi olabilir bir çiçek vardır.



Grafikleri görmek için fotoğrafların altına tıklayın!

cropped de crochê com gráfico

Grafik burada mevcuttur: iplik bağımlıları

cropped de crochê com gráfico

Grafik burada mevcuttur: Circle

cropped de crochê com gráfico

Gráfico disponível aqui: Círculo

cropped de crochê com gráfico

Grafik burada mevcuttur: Crochetism

cropped de crochê com gráfico

Grafik burada mevcuttur: Circle

cropped de crochê com gráfico

Grafik burada mevcuttur: Handicraft adım adım

cropped de crochê com gráfico

Grafik burada mevcuttur: Handicraft adım adım

cropped de crochê com gráfico

Grafik burada mevcuttur: Tığ her gün

cropped de crochê com gráfico

Grafik burada mevcuttur: Circle

cropped de crochê com gráfico

Grafik burada mevcuttur: Tığ her gün

cropped de crochê com gráfico

Grafik burada mevcuttur: Crochetism

cropped de crochê com gráfico

Grafik burada mevcuttur: Handicraft adım adım

cropped de crochê com gráfico

Grafik burada mevcuttur: Crochetism

Ayrıca bakınız:

Yazlık Ajurlu Bluz Örneği

Örgü Yarasa Kol Bluz


KAYNAK:Aprenda como fazer um Cropped de Crochê com Gráfico | Revista Artesanato 

2 yorum:

  1. Siŕt bölgesine fermuar taksak nasıl olur arttırma isı modeliniz varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi model için acaba sorunuz? örgüyü ağırlaştırmayacak şekilde ince bir fermuar olabilir sanırım

      Sil

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...