17 Şubat 2021 Çarşamba

Yastık Kılıfına Patates Baskı

 


Mud Cloth-Inspired Pillow Covers

 
Yastık Kılıfına Patates Baskı 


 
Mud Cloth-Inspired Pillow Covers
 

Adım 1


Patatesinizi ikiye kesin. Keskin bir zanaat bıçak kullanarak, şeklinizi yontmak ve bir damga oluşturmak için patatesi keselim. Dikdörtgenler gibi basit geometrik şekiller iyi bir seçenektir! Fazla nemi gidermek için patates damganızı kağıt havluya bastırın.

 

Mud Cloth-Inspired Pillow Covers 2

Adım 2


Kumaş üzerine geçmeden önce, kağıt üzerinde uygulama yapalım. Desenin çok düzgün olmasını istemezsiniz, ancak ne kadar baskı uygulamanız gerektiğini öğrenmek faydalıdır. Sadece siyah kumaş boya ile damga yükseltilmiş parçası boya ve sonra hurda kağıt üzerine basın.

Mud Cloth-Inspired Pillow Covers

Adım 3


Diğer tarafa sızan boya önlemek için yastık kapağı içine bazı karton slip. Şimdi çamur bezi tasarımı damga başlayabilirsiniz, hurda kağıt üzerinde yaptığınız gibi. Bu öğreticide yer aldığımız tasarımları kopyalayın veya kendi tasarımlarınızı yapın.

Mud Cloth-Inspired Pillow Covers 4

Adım 4

Desen damgalama bitirdikten sonra en az 24 saat kurutalım. (Kumaş boyanız için üreticinin talimatlarına uyduğunuzdan emin olun.) Bir bez ve birkaç dakika için demir ile tasarım kapağı. Son olarak, yastık eklemek ekleyin.



 

KAYNAK: Easy-to-Make Mud Cloth-Inspired Pillows | Hunker

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...