26 Mart 2021 Cuma

Dünya Ispanak Gününe İşte Tam da Bu Tarifler Yakışır

 

Bu tarifleri not edin bir köşeye, deneyin bir bir. Ispanağın adını duyunca sofradan koşar adım uzaklaşmaya çalışan çocuklarınız da, sadece tadına bakmaktan bile itinayla kaçan ev ahalisi de hiç farkına varmadan ıspanak yer, ıspanak sever olacak, eminiz. 
O zaman Dünya Ispanak Günü herkes için kutlu olsun!
 
 
Pratik Yemek
Sebze Sevmeyen Bile Yer: Fırında Kaşarlı Ispanak Yemeği
TARİFİ GÖR
 
 
Sebze
Kişi Başı 1,90 TL: Ispanak Köftesi
TARİFİ GÖR
 
 
Hamur İşi
Pratik ve Çıtır: Tost Makinesinde Gözleme
TARİFİ GÖR
 
 
Sebze
Kıvrımlarında Kaybolursun: Ispanaklı Rulo
TARİFİ GÖR
 
 
Pasta
Dünyanın En Yeşil Pastası: Ispanaklı Pasta
TARİFİ GÖR
 
 
Yemek Sepeti Elektronik İletişim Tanıtım Pazarlama Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...