6 Mart 2021 Cumartesi

Palet Rafı: Evinizi Süslemek İçin Benzersiz Bir Parça Yapmayı Öğrenin

Rack de pallet 

Çok fazla harcama yapmadan oda için bir raf oluşturmanın bir yolunu arıyorsanız, ilham almak ve kendi parçalarınızı oluşturmak için adım adım video ve 28 palet rafı fikri ..


Ahşap Paletten Çiçeklik Yapımı
Yatak, Koltuk, Masa ve Daha Fazlası: Palet Kullanarak Yapabileceğiniz Harika 41 Şey



Basit bir palet rafının adım adım yapılışı

Aynı malzeme ile yapılacak birçok farklı ve basit kombinasyon yapmak nasıl mümkün şaşırtıcı.

Daha basit bir rafa sahip olmak istiyorsanız, bu video ile nasıl yapılır:

Adım adım: TV paneli

Bu parça, TV'ler zayıflamaya ve hafiflemeye başladığında bir trend haline geldi. Bu nedenle, birçok raf dahil bir panel ile birlikte gelir.

Sen de bir tane yapmaya ne dersin? Bu öğretici, mobilyalarınızı tamamlamak ve odanıza daha rustik bir dokunuş vermek için gösterge panelini nasıl yapabileceğinizi kolayca gösterir.

İlham almanız için 28 Palet raf modeli

Basit modeller



Modern formatlar







Panelli palet rafı







Başlamadan önce ahşap nasıl tedavi edilir

Paletle çalışmaya başlamadan önce, parçanızın iyi ve sağlam olduğundan emin olmak için biraz dikkatli olmalısınız.

İlk olarak, nemli bir bezle zımparalayıp silmeniz gerekir. Ancak o zaman vernik yapmak ve monte etmek mümkündür.

Boyama veya dekupaj ile bir iş yapma gibi çeşitli kaplamalar. Bununla birlikte, bitirmeden önce, delikleri çalışan kütle veya alçı ile örtün, böylece parça düzgündür.

Mobilyaları odaya yerleştirmeden önce tamamen kurumaya bırakın veya evin duvarına takın.

Palet üzerinde çalışılması gereken inanılmaz bir malzemedir ve bu nedenle her gün esnaf ve meraklıları arasında popüler hale gelir.

Palet rafı fikirlerini beğendin mi? Bu hammadde ile başka mobilya yapmak veya öğrenmek ister misiniz?

Bu yüzden buraya yorum yapın ve bize ne düşündüğünüzü ve ne öğrenmek istediğinizi söyleyin!

Ayrıca bakınız:
Odanız için 21 Güzel ve Yaratıcı Palet Yatak Başlığı Fikirleri
DIY /// PALET İLE OTURMA GRUBU


    KAYNAK: Rack de Pallet: Aprenda Como Fazer uma Peça Única para Decorar sua Casa | Revista Artesanato 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...