19 Mayıs 2021 Çarşamba

Dekupajlı Peçete Küpeler


goodwill napkin earring feature c2

Dekupajlı Peçete Küpeler

Eski düz plastik küpelerinizi vermeyin ya da atmayın, onlara beklenmedik bir zanaat malzemesiyle bir dekupaj güncellemesi yapın: peçeteler!

 

goodwill napkin start

eskiden ne kadar da modaydı plastik küpeler....

goodwill napkin paint white

Birinci Adım: küpeyi beyaz boya ile boyayın  ve tamamen kurumasını bekleyin.

goodwill napkin cut to size

İkinci Adım: Peçeteyi küpeye uyacak şekilde kesin.  

goodwill napkin earring seperate

Üçüncü Adım: Tüm katmanları ayırın, yalnızca üst katmanı kullanın.

Dördüncü Adım: Küpenin önüne bir kat kolaj ortamı uygulayın ve peçeteyi ön tarafa dikkatlice pürüzsüzleştirin. kurumaya geçtikten sonra, ortada bir delik açın ve kenarları arkaya pürüzsüz hale getirmek için bir kalem kullanın. Kenara olabildiğince yakın kesmek için makas kullanın, ardından kenara daha fazla kolaj ortamı uygulayın ve arkaya düz düz bir şekilde, kenarı olabildiğince temiz hale getirin. Küpenin arkasını dekupaj yapmadım, bu yüzden kırmızı kontrast sevimli ve şımarık artı temiz ve temiz bir kenar var.

napkin earring feature

Beşinci Adım: Küpe boncuklarınızı ve bulgularınızı ekleyin!

KAYNAK: https://whimziville.com/2019/03/03/decoupaged-napkin-earrings/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...